Gå til innhold

Min 2003 M3 (Nye bilder side4)

jonr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Da har bilen vært på dynopack ikveld og er målt til 300hk på hjula, og 340nm. dvs ca 350hk i motoren :) må si jeg er godt fornøyd med det når bilen er helt orginal og i utgangspunket er oppgitt med 343hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var iche akkurat lange filmsnutter da.

ca 350hk i motor med 16% drivtap mener eg e realistisk. Tror ikke SMG har samme tap som i en tomatgir men er mer eller mindre lik manuell. Etter alle de BMW'ene eg har sett på dynopack'n så e d fint å se en original BMW som faktisk har mer hk enn oppgitt i vognkortet. Alle andre har vært under, deriblant min M5 ( da var den helt original vel å merke) Regner med at du søker staten om å betale de ekstra avgiftene nå Jon? :)

Etter det eg har sett skal disse ligge å 280-290 på hjula. Verdt å merke seg at blandingen er oppi i 14:1 ifra 4000 til 8000rpm å det mener jeg er veldig magert så det er nok mye å hente på å oppgradere software. Fikk alene 25-30hk målbare hester på min M5 ifra 2000 til 6500rpm med å gjøre blandingen rikere.

BTW, synes E46 M3 kler meg godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Veldig pen bil! Motivet er det jo ikke noe feil med!

Men det er nok som Arotished skriver at du burde spandere på deg en tur ut i finværet og ta noen stilige bilder! Da blir fort trangen til å kommentere større hos folk! :)

ps: På den nederste dyno grafen, hvorfor er den ene linja så vanvittig hakkete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skal prøve å komme meg ut å vaske den å ta litt bilder imorgen, men her i stavanger er det sjelden finvær for å si det sånn :)

hvorfor air/fuel ratioen er sånn hakkete (regner med det er den du mener) vet jeg ikke, det kan sikkert Arotished eller noen andre svare bedre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...