Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kjører E60 med M pakke med 18" og de er på 245/40-18.

Ok, men da blir det jo samme dekkdim, bare en tomme større felg på F10, så jeg tror ikke 19" på F10 blir verre enn 18" på E60.

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Må faktisk innrømme at jeg synes alcantara-interiøret var totalt skivebom i en slik bil.. det ser rett og slett for simpelt og "billig" ut :) Ellers gleder jeg meg veldig til å se hvordan M-pakken ser ut live :D

Skrevet
Må faktisk innrømme at jeg synes alcantara-interiøret var totalt skivebom i en slik bil.. det ser rett og slett for simpelt og "billig" ut :) Ellers gleder jeg meg veldig til å se hvordan M-pakken ser ut live :D

Det må bli en sånn en på deg Caaatooo! 535da M-Sport ;)

Skrevet
Det må bli en sånn en på deg Caaatooo! 535da M-Sport ;)

Enn så lenge får det duge med en gammel, utdatert og kjip E61 520dat... haha! ;)

Og når får vi se bilde av den "kjipe" bilen din? :P

• 3 weeks later...
Skrevet
Fant dette bildet idag. :)

k0hakx0llt8d6fzatjuw.jpg

Gamlingen bestilte identisk denne i forrige uke, carbonsort med M-tech. Får den levert i månedsskiftet okt/nov tror jeg. Blir spennende å se denne live.. Og ikke minst prøve! :)

Skrevet

Gamlingen bestilte identisk denne i forrige uke, carbonsort med M-tech. Får den levert i månedsskiftet okt/nov tror jeg. Blir spennende å se denne live.. Og ikke minst prøve! :)

Kult, og hvor stor motor snakker da. :wink:

Skrevet

Kult, og hvor stor motor snakker da. :wink:

Trenger du spør om det?? :D Blir en 525d.. Blir sånn sett et tilbakesteg i forhold til "dagens" E60 535d med AC Schnitzer oppgradering... :? Men blir med litt digg utstyr som f.eks Integral Active Steering, Active cruise control med stop&go, HiFi proff, navi proff, HUD, EDC, Sport-Automat, Surrond View, atmosfære belysning, komfort pakke med komfortseter i dakotaskinn (Venetobeige), adaptive kjørelys, ryggekamera, soltak i glass etc etc.. Skal leveres med 19" m-sport felger av typen LM dobbelteke 351, som jeg forøvrig ikke vet hvordan ser ut :roll:

blir sikkert gydd..

Skrevet

525d er jo ikke akkurat noen sinke det heller da, men såklart ikke så brutalt som en trimma 535d må være.

Den sorte F10'en med m-pakke i bilde over har 351M felgene, og her er ett bilde til.

I tillegg er det flere bilder av disse felgene på side 1 i denne tråden.

2o5dzhwqb8pl6pi5yabv.jpg

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...