E.H.D Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Han kjører E60 med M pakke med 18" og de er på 245/40-18. Ok, men da blir det jo samme dekkdim, bare en tomme større felg på F10, så jeg tror ikke 19" på F10 blir verre enn 18" på E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Må faktisk innrømme at jeg synes alcantara-interiøret var totalt skivebom i en slik bil.. det ser rett og slett for simpelt og "billig" ut Ellers gleder jeg meg veldig til å se hvordan M-pakken ser ut live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Må faktisk innrømme at jeg synes alcantara-interiøret var totalt skivebom i en slik bil.. det ser rett og slett for simpelt og "billig" ut Ellers gleder jeg meg veldig til å se hvordan M-pakken ser ut live Det må bli en sånn en på deg Caaatooo! 535da M-Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Det må bli en sånn en på deg Caaatooo! 535da M-Sport Enn så lenge får det duge med en gammel, utdatert og kjip E61 520dat... haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Det må bli en sånn en på deg Caaatooo! 535da M-Sport Enn så lenge får det duge med en gammel, utdatert og kjip E61 520dat... haha! Og når får vi se bilde av den "kjipe" bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Og når får vi se bilde av den "kjipe" bilen din? Ligger mange prikk like ute på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Men ikke din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Fant dette bildet idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Nyyydelig! nam nam.. hehe Mangla bare noen fete 20" felger der så er den i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Fant dette bildet idag. Gamlingen bestilte identisk denne i forrige uke, carbonsort med M-tech. Får den levert i månedsskiftet okt/nov tror jeg. Blir spennende å se denne live.. Og ikke minst prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Gamlingen bestilte identisk denne i forrige uke, carbonsort med M-tech. Får den levert i månedsskiftet okt/nov tror jeg. Blir spennende å se denne live.. Og ikke minst prøve! Kult, og hvor stor motor snakker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Gamlingen bestilte identisk denne i forrige uke, carbonsort med M-tech. Får den levert i månedsskiftet okt/nov tror jeg. Blir spennende å se denne live.. Og ikke minst prøve! Kult, og hvor stor motor snakker da. Trenger du spør om det?? Blir en 525d.. Blir sånn sett et tilbakesteg i forhold til "dagens" E60 535d med AC Schnitzer oppgradering... Men blir med litt digg utstyr som f.eks Integral Active Steering, Active cruise control med stop&go, HiFi proff, navi proff, HUD, EDC, Sport-Automat, Surrond View, atmosfære belysning, komfort pakke med komfortseter i dakotaskinn (Venetobeige), adaptive kjørelys, ryggekamera, soltak i glass etc etc.. Skal leveres med 19" m-sport felger av typen LM dobbelteke 351, som jeg forøvrig ikke vet hvordan ser ut blir sikkert gydd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 525d er jo ikke akkurat noen sinke det heller da, men såklart ikke så brutalt som en trimma 535d må være. Den sorte F10'en med m-pakke i bilde over har 351M felgene, og her er ett bilde til. I tillegg er det flere bilder av disse felgene på side 1 i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Noen F11 m-sport bilder fra BMW UK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Ser bra ut! Så her er det bare og begynne og spare Jeg SKAL ha F11 som neste bil heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå