Robin L Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 hei. noen som kan slette airbaglampe i kristiansund N???? trenger i kveld gjerne, for da får jeg solgt bilen kjapt... Betaler selvfølelig!
Robin L Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 noen som har? gjelder min e38 forresten
Robin L Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 ingen? slatlem hadde ledig på fredag men. liker egentlig ikke slatlem. rekker ikke å kjøre til gs heller. hmmm
Robin L Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 nop, prøvd det... var inne og sletta på gamlebilen også.
Larz Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 På E39 finnes det en sikring du kan ta ut. Men da er det ikke alltid fjernstyringen på nøkkelen fungerer.
Robin L Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 hva skjer egentlig om man kræsjer med denne lampa på? ingen airbag?
bmwkizn Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Så lenge Airbag lampa lyser, så er hele airbag systemet ute av funksjon som regel
perpilot Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 hva skjer egentlig om man kræsjer med denne lampa på? ingen airbag? Du må nesten få lest av feilkode for å vite hva som er feil med den. På min e39 var det bare feil på en sensor i passasjersete. Sensoren er der bare for å koble ut airbag hvis det ikke sitter noen i passasjersete når du krasjer. Så i mitt tilfelle ville alle airbags blitt utløst uansett, men som sagt bør du jo få lest av hva feilen egentlig er.
TheBirg Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Ny eier blir selvfølgelig opplyst om problemet ? Men det er jo ikke noe problem siden feilen er enten reparert eller nevnt i salgskontrakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå