SirFred Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Har da en 320i E92 med full m-pakke og lakkert i "carbon fiber black" som jeg vil ha no snadder på, og selvfølgelig få til å gå litt bedre. Kercher front leppe (Carbon) Kercher diffuser bak (Carbon) m3 lista (Carbon) og acs tak spoiler som nå er til lakkering i samme fargen som bilen. Rutene er sotet orginalt fra fabrikk så jeg trengte bare å sote siderutene foran:) 18" BMW motorsport felger. Catback fra svendsen eksos, ble veeeldig bra lyd i bilen så det er jeg fornøyd med;) (kanskje litt for mye inne i selve coup'en i høye cruise hastigheter) Vil ha: Sportsluftfilter, men finner faen ikke noen som har (ikke bare filteret skrudd på å lagt nedi den gamle luftfilterboksen hehe) Data tuning Turbo eller kompressor, finner ikke Felger, hel sorte eller noe med karbon i seg;) dekkstrekk:) Sote lyktene Bytte til hvite lys på alt av parklys og spredere karbon panser (m3, executive) Audio Pulse element felt ned i brønnen i bagasjen, med enkel mulighet til å tas ut. (har hatt innbrudd i den også. men var bare gjort en masse hærverk. ikke noe stjålet, forbanna rasshøl) Her er en kjapp liten video med alle tinga som er gjort. så ser dere det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirFred Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... uvi20o.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirFred Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Tøft at noen tør å satse med nybiler også. Tøff eksoslyd! Planene er i orden ser jeg Har ikke hørt noe om overlading av den motoren enda, men hør med http://www.esstuning.com/ så kanskje de kan sette sammen noe. Disse er norske og holder til i Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Grom bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirFred Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Har hørt med ESS, de er kjipe å har ingen planer om å lage noe til den motoren enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirFred Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Har nå montert ACS takspoiler ble veldig smukt! YEAH, har også funnet turbo:D fra usa. standard pakke som skulle passe på denne bilen også. er bare en kinaturbo går jeg ut ifra, men skal ikke kjøre høytrykk, tenkte en mellom 0,4 til 0,6 bar! bytter ut sneglehuset hvis det trengs etter en liten stund. en kamerat har bestillt samme settet, så skal vente å se hvordan det ser ut før jeg bestiller. ankommer om en mnd tid tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Detta blir spennende men du må jo få ut no bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 jeg har sort sportskinn stående med sidetrekk somjeg selger billig pga plassmangel . manuelle seter som du bare skrur rett inn i din , det er også lyspakke i dørtekkene og sidetrekka bak 13000.- så er det ditt . bilen det kommer fra er kun gått 30000 km . jeg tok det ut av den pga jeg bygger om til M3 . Grom bilen din stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirFred Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Er visst ikke turboen som er vannskelig å finne, problemet er elektronikken. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Mista forresten leppa mi da jeg prøvde den som snømåke ifjor vinter:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirFred Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 jeg har sort sportskinn stående med sidetrekk somjeg selger billig pga plassmangel .manuelle seter som du bare skrur rett inn i din , det er også lyspakke i dørtekkene og sidetrekka bak 13000.- så er det ditt . bilen det kommer fra er kun gått 30000 km . jeg tok det ut av den pga jeg bygger om til M3 . Grom bilen din stå på Sorry, har ikke vært her på lenge. Fikk ikke med meg tilbudet ditt før nø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirFred Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Oppdatering: Montert sorte BMW Emblemer foran og bak. Carbon nyregrill montert Ny carbon Hamann leppe blir montert neste uke, prøve å ikke bruke denne som snøskuffe til vintern også da. Ny bakfanger fra Kercher kommer om noen dager, så da er det bare å sende inn til lakkering:D får satt på tint på baklyktene idag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Til bensin så får du soft turbo, er bare til å montere i motorrommet uten noe prob, lader mellom 0.4 og 0.6 og gir 100hk ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Detta blir spennende men du må jo få ut no bilder snart +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå