Gå til innhold

Min 320ci E92 2010 what 2 do?

Share

Anbefalte innlegg

Har da en 320i E92 med full m-pakke og lakkert i "carbon fiber black" som jeg vil ha no snadder på, og selvfølgelig få til å gå litt bedre.

Kercher front leppe (Carbon)

Kercher diffuser bak (Carbon)

m3 lista (Carbon)

og acs tak spoiler som nå er til lakkering i samme fargen som bilen.

Rutene er sotet orginalt fra fabrikk så jeg trengte bare å sote siderutene foran:)

18" BMW motorsport felger.

Catback fra svendsen eksos, ble veeeldig bra lyd i bilen så det er jeg fornøyd med;)

(kanskje litt for mye inne i selve coup'en i høye cruise hastigheter)

Vil ha:

Sportsluftfilter, men finner faen ikke noen som har :( (ikke bare filteret skrudd på å lagt nedi den gamle luftfilterboksen :P hehe)

Data tuning

Turbo eller kompressor, finner ikke :(

Felger, hel sorte eller noe med karbon i seg;) dekkstrekk:)

Sote lyktene

Bytte til hvite lys på alt av parklys og spredere

karbon panser (m3, executive)

Audio Pulse element felt ned i brønnen i bagasjen, med enkel mulighet til å tas ut.

(har hatt innbrudd i den også. men var bare gjort en masse hærverk. ikke noe stjålet, forbanna rasshøl)

Her er en kjapp liten video med alle tinga som er gjort. så ser dere det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har nå montert ACS takspoiler ble veldig smukt!

YEAH, har også funnet turbo:D fra usa. standard pakke som skulle passe på denne bilen også. er bare en kinaturbo går jeg ut ifra, men skal ikke kjøre høytrykk, tenkte en mellom 0,4 til 0,6 bar!

bytter ut sneglehuset hvis det trengs etter en liten stund.

en kamerat har bestillt samme settet, så skal vente å se hvordan det ser ut før jeg bestiller. ankommer om en mnd tid tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sort sportskinn stående med sidetrekk somjeg selger billig pga plassmangel .

manuelle seter som du bare skrur rett inn i din , det er også lyspakke i dørtekkene og sidetrekka bak ;-)

13000.- 8) så er det ditt . bilen det kommer fra er kun gått 30000 km . jeg tok det ut av den pga jeg bygger om til M3 .

Grom bilen din ;-) stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
jeg har sort sportskinn stående med sidetrekk somjeg selger billig pga plassmangel .

manuelle seter som du bare skrur rett inn i din , det er også lyspakke i dørtekkene og sidetrekka bak ;-)

13000.- 8) så er det ditt . bilen det kommer fra er kun gått 30000 km . jeg tok det ut av den pga jeg bygger om til M3 .

Grom bilen din ;-) stå på

Sorry, har ikke vært her på lenge. Fikk ikke med meg tilbudet ditt før nø:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Oppdatering:

Montert sorte BMW Emblemer foran og bak.

Carbon nyregrill montert

Ny carbon Hamann leppe blir montert neste uke, prøve å ikke bruke denne som snøskuffe til vintern også da.

Ny bakfanger fra Kercher kommer om noen dager, så da er det bare å sende inn til lakkering:D får satt på tint på baklyktene idag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...