Gå til innhold

hvit e46 328i coupe bilder

alner
 Share

Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt denne, og legger ut noen nye bilder.

Forstår at denne bilen er ganske kjent her på bimmers, så dere som har sett nok av denne for ha meg unnskyldt

Uansett - nå er den i Sandnes :-)

bkeggy6rtzst5yvtiemv.jpg

f0gwi6rbca8up7aju5sz.jpg

cyht9ac0nfd5dbnx5vrl.jpg

6gcnd5dateowe9mnzarj.jpg

7ifwzbrll7j5a153xl6y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil, men få på org.lykter og én tomme mindre felger ;)

+1.. felgene var litt for store for min smak.. Men så er jo jeg forelska i alle biler så lenge de er lave da =)

Uansett, en kjempe pen bil! Digger hvite bimmer`s ;D

Kunne vært kult med helt sort tona ruter også, blir en bra kontrast mellom hvit og sort da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1.. felgene var litt for store for min smak.. Men så er jo jeg forelska i alle biler så lenge de er lave da =)

Kunne vært kult med helt sort tona ruter også, blir en bra kontrast mellom hvit og sort da =)

Joda, soting er bestillt i neste uke, og angående felger; kjøper gjerne dine - kjempe fine, hvor mye kostet de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, soting er bestillt i neste uke, og angående felger; kjøper gjerne dine - kjempe fine, hvor mye kostet de?

Prisen er jeg ikke sikker på, da disse var noe jeg byttet mot mine forrige felger..

Men er rimelig sikker på at de felgene jeg har nå er felger kjøpt på GS.

Så prisen finner du nok der, vill tro de koster ca 12laken med gummi på ; )

Du kan kjøpe mine, om jeg finner noen BBS LM replicas i ca samme prisklasse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en flott bil som fortjener å få skikkelige frontlykter tilbake igjen :)

Denne jeg så parkert på den nye parkeringsplassen på Forus ved Stailoil bygget rett ved møller?

joda, jobber der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekker E46. Men frontlyktene må byttes. Få tak i noen originale, kjøp englelys på Biltema og få deg grå blinklys. Da blir den virkelig knæsj! Synes 20" er søtt på E46 coupe jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal nedover til sandnes i dag så blir spennende og ta en liten smugtitt på denna.....

er ikke helt fan av disse skjermene foran med luftintak og blinklys på feil sted og greier da.. men uansett.. helheten gjør den strøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...