alner Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Nettopp kjøpt denne, og legger ut noen nye bilder. Forstår at denne bilen er ganske kjent her på bimmers, så dere som har sett nok av denne for ha meg unnskyldt Uansett - nå er den i Sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Tøff bil men vet ikke helt hva jeg synes om de der audastyle lyktene Men da kommer jeg vell kansje til og se deg her rundt i stavanger området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Veldig pen bil, men få på org.lykter og én tomme mindre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Veldig pen bil, men få på org.lykter og én tomme mindre felger +1.. felgene var litt for store for min smak.. Men så er jo jeg forelska i alle biler så lenge de er lave da =) Uansett, en kjempe pen bil! Digger hvite bimmer`s ;D Kunne vært kult med helt sort tona ruter også, blir en bra kontrast mellom hvit og sort da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Veldig pen bil, men få på org.lykter og én tomme mindre felger +1.. felgene var litt for store for min smak.. Men så er jo jeg forelska i alle biler så lenge de er lave da =) Uansett, en kjempe pen bil! Digger hvite bimmer`s ;D Kunne vært kult med helt sort tona ruter også, blir en bra kontrast mellom hvit og sort da =) Joda, soting er bestillt i neste uke, og angående felger; kjøper gjerne dine - kjempe fine, hvor mye kostet de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Veldig pen bil, men få på org.lykter og én tomme mindre felger Ja, det er mange som ikke liker lyktene - vet noen om noen billige org. lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Veldig pen bil, men få på org.lykter og én tomme mindre felger +1.. felgene var litt for store for min smak.. Men så er jo jeg forelska i alle biler så lenge de er lave da =) Uansett, en kjempe pen bil! Digger hvite bimmer`s ;D Kunne vært kult med helt sort tona ruter også, blir en bra kontrast mellom hvit og sort da =) Joda, soting er bestillt i neste uke, og angående felger; kjøper gjerne dine - kjempe fine, hvor mye kostet de? Prisen er jeg ikke sikker på, da disse var noe jeg byttet mot mine forrige felger.. Men er rimelig sikker på at de felgene jeg har nå er felger kjøpt på GS. Så prisen finner du nok der, vill tro de koster ca 12laken med gummi på ; ) Du kan kjøpe mine, om jeg finner noen BBS LM replicas i ca samme prisklasse =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Utrolig kul bil =) Gratulerer fra èn fersk BMW eier, til en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Grattis med en skikkelig stilig bil i rett farge Likte felgene også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Gratulerer med en flott bil som fortjener å få skikkelige frontlykter tilbake igjen Denne jeg så parkert på den nye parkeringsplassen på Forus ved Stailoil bygget rett ved møller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Gratulerer med snadder bil! Få originallyktene på plass, så blir dette veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Gratulerer med flott bimmer ønsker meg hvit neste gang selv +1 på felgene fra meg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Gratulerer med en flott bil som fortjener å få skikkelige frontlykter tilbake igjen Denne jeg så parkert på den nye parkeringsplassen på Forus ved Stailoil bygget rett ved møller? joda, jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Kjempelekker E46. Men frontlyktene må byttes. Få tak i noen originale, kjøp englelys på Biltema og få deg grå blinklys. Da blir den virkelig knæsj! Synes 20" er søtt på E46 coupe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 skal nedover til sandnes i dag så blir spennende og ta en liten smugtitt på denna..... er ikke helt fan av disse skjermene foran med luftintak og blinklys på feil sted og greier da.. men uansett.. helheten gjør den strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå