S.Arnesen Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 Skal montere nylakkerte sideskjørt om ikke så altfor lenge da de orginale er helt hvite (ned til grunning/plastikk) etter all steinspruten ifra fremhjulene. Det jeg da lurer på er om det er mulig å få tak i en form for gjennomsiktig film/folie som jeg kan ha over fremste delen av skjørtene for å ta den værste støyten ifra stein og grus? Takker for alle tips. Mvh S.Arnesen
StigJ Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 Ta kontakt med et dekorfirma som driver med foliering av biler. De har garantert og kan legge på for det hvis du er av den late typen..... som meg..
S.Arnesen Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Ta kontakt med et dekorfirma som driver med foliering av biler. De har garantert og kan legge på for det hvis du er av den late typen..... som meg.. Smart, Tenkte ikke på det engang. Takker
Larz Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 En vanlig Transparent folie med litt tykkelse fungerer kjempebra. Du får tak i dette fra alle firma som driver med skilt og dekor. Hør med disse: http://www.jacobsen-reklame.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå