Flextron Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Grattis.. Den er i hvertfall mye bedre en orginal spellern..
Bjornhbjelland Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Ser veldig bra ut, Glema! Må innrømme spilleren passet veldig bra inn med resten av panelet Gratulerer!
ervik Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 flott bil! er enig med deg i at den spilleren fra dynavin ser lit stusselig ut. Godt å se en touring med to doble eksospotter
Tzunami Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Har hørt lite fra denne kanten i det siste Glema! hvordan går det med bimmern din?
Glema Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Meget pen bil med rett styling! Hehe der hadde du og rota deg inn hit Har hørt lite fra denne kanten i det siste Glema! hvordan går det med bimmern din? Har ikke noe nytt å oppdatere om bilen Bruker den daglig å er like fornøyd som da jeg kjøpte den
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Kosebilde <3 haha minna veldigt om finnsnes?
Glema Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Har idag kjøpt en "ny" vinterbil. E34 520, da den forrige jeg hadde var et håpløst prosjekt. Link
aambakk89 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Hei, kul bil med rett farge! Den spilleren du kjøpte, er du fornøyd med den? og hvorfor er den "bedre" enn dynavin? skal bytte ut min orginale gps skjerm skjønner du:)
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Kjøpte den på ebay. Fungere greit, men kunne vært mere instillinger på lyden. Hadde jeg kunne valgt omigjen så tror jeg at jeg hadde gått for den nye dynavin spilleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå