Flextron Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Grattis.. Den er i hvertfall mye bedre en orginal spellern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Ser veldig bra ut, Glema! Må innrømme spilleren passet veldig bra inn med resten av panelet Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Dagens bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 flott bil! er enig med deg i at den spilleren fra dynavin ser lit stusselig ut. Godt å se en touring med to doble eksospotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Flott touring med heftige felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Meget pen bil med rett styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Har hørt lite fra denne kanten i det siste Glema! hvordan går det med bimmern din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Meget pen bil med rett styling! Hehe der hadde du og rota deg inn hit Har hørt lite fra denne kanten i det siste Glema! hvordan går det med bimmern din? Har ikke noe nytt å oppdatere om bilen Bruker den daglig å er like fornøyd som da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Kosebilde <3 haha minna veldigt om finnsnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Jepp, midt-troms navle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Har idag kjøpt en "ny" vinterbil. E34 520, da den forrige jeg hadde var et håpløst prosjekt. Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Hei, kul bil med rett farge! Den spilleren du kjøpte, er du fornøyd med den? og hvorfor er den "bedre" enn dynavin? skal bytte ut min orginale gps skjerm skjønner du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Kjøpte den på ebay. Fungere greit, men kunne vært mere instillinger på lyden. Hadde jeg kunne valgt omigjen så tror jeg at jeg hadde gått for den nye dynavin spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 rå turing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå