Markus E30 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Skal gjøre det Vet ikke om du så en burgunderrød E34 på toppen av amif jeg ? Neste gang får jeg ta med e30'n! Må bare få starta'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 råååååå touring !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Markus : En sedan ? så en bmw der men husker ikke hvordan farge E30'en må du få liv i ja Så forresten en svart E30 touring i helga, tenkte for meg sjøl 'SÅN vinterbil vil jeg ha' thomascr: Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Markus : En sedan ? så en bmw der men husker ikke hvordan farge E30'en må du få liv i ja Så forresten en svart E30 touring i helga, tenkte for meg sjøl 'SÅN vinterbil vil jeg ha' Sedan ja Med en gang man kommer opp på taket, på venstre side sto den Den har jeg sett på Bardufoss og! En helvettes lyd i den Vet du noe mer om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Nei så den bare utenfor mix finnfjordboten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Okey Trokke det er orginal motor i den for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 nå Glema, hvordan går det med bilen din? skjedd noe mer med den i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Nope, har ikke skjedd en dritt side jeg er på havet. Men når jeg kommer hjem skal det byttes ett motorfeste som var knekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Stemningsbilde fra i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Alltid så deilig å se på sånne bilder, men også litt pain, når man vet at det er leenge til det blir sånn igjen :/ gleder meg viiilt til å få på 19" og seeenk når snøen forsvinner (eller før? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Er ganske stas den første dagen bilen ruller med sommerfelgene igjen etter vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Idag (teknisk sett igår tirsdag) ble det byttet motorfeste, å gud bedre hvor mye bedre bilen blei. Mye mere stillegående inni kupëen og null vibrasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Fredag kjøpte jeg og Stoner her på forumet en vinterbil ilag. Ble desverre av feil merke (volvo), men artig fordeom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Vinterkjelken Og stoner som koster sny av gulle sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Kosetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå