Glema Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Takk takk, der hadde du og rota deg innom tråden her Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Ja måtte ta meg en tur og kjike! Selge felgane? Hadde passa bra på e38en min:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Nei felgan selg eg ikje, har verken funne navn eller info eller sett noen andre med sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Endeli kom sommerfelgene på. Men årets nedtur var jo at høytrykkspyleren takket for seg så har ikke fått vasken bilen skikkelig enda må få kjøpt ny høytrykk asap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Fikk pakke igår Så nå holder jeg på å bytte interiørlistene, har bare den jæveln over cd-spilleren igjen som jeg fan ikke får av Åsså klarte selvfølgelig panservaieren å ryke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 trenger vel ikke høytrykker for å vaske bilen skikkelig? bare en good svamp og bra bilshampoo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Flott bil du har Du vet vel ikke tilfeldigvis styrken på sotinga på rutene? Skal sote bilen min til uken, og din var bortimot optimal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Desverre så vet jeg ikke det da den va sota når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Ja så det. Får ta med bilde og si at "slik vil jeg ha det" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Haha, gjør det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Før: Etter: Får bare takke caaatooo for donasjon av midtkonsollen Noen tips om va jeg kan bruke for å få felgen helt ren ? Får ikke vekk de aller hardeste asfaltflekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Du får gå på med clay, så får du garantert bort flekkene. Har du prøvdt med skikkelig avfettning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Prøvde meg prickbort. Må vel kjøpe clay, har aldri prøvd det før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Du kan evt prøve med avfettningen fra statoil, den er sterkere enn prickbort. Men med clay så er du iallefall sikker. Har brukt clay ved flere anledninger, så det vet jeg fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Har ENDELIG fått montert hamann leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå