RS-Heggem Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Jeg finner de rett å slett ikke igjen jeg heller. Ta en telefon til de du, og si du skal ha ombyggingskabler til faceliftlykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Der var Hella lyktene på Kommer bilder ikveld. Mangler bare annen farge på AE og xenon i tåkelys nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Kjøp hvite! Jeg kjøpte blå, og de var jo helt blå di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Hvor kjøpte du dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Gs. Kjapp levering, men litt dyrere. Liker ikke prisene på Gs, men når det er smådeler som dette, så betaler jeg heller noen kroner ekstra, istedet for ventetiden man får hos koed og schmiedmann. Sendt fra Gs samme dag som jeg bestillte. Derimot bestillte jeg en nøkkel fra schmiedmann den 20 april. Fikk mail og telefon i går om at den ble sendt fra der i dag.. dessuten 20% siden jeg er medlem i bmwccn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Begynner og komme seg nå Nye blinklyspærer blir kjøpt asap, da de fra de andre lyktene ikke var lik. Gamlebilen til Rotax8 her på forumet.: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Nydelig og rett E39 det der! Håper å kanskje se bilen på treff i Tromsø snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Ja må vel klare å komme meg dit engang. Men stå noen meter unna den så ikke alle bulkene vises Heia døgnrytme førresten, burde vært i seng for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hurra nå er jeg glad... eller IKKE. Har ikke fått dekkene mine enda så jeg må meget mulig kjøre på bmwccn treffet på orginale kantkjørte 16", å nå når jeg skulle sette de på bilen så var det ene dekket flatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Va jo knall med 20" hjulan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Stikker til finnsnes snart! Bare å dra ut å lode da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 PROBLEM ! Nå har lampa for nivåreguleringa begynt å lyse, og rattknappene til spilleren fungerer ikke og det er ingen sån blinklyslyd når jeg blinker men blinklysene fungerer. Hva på ett verksted for og ta diagnose men fikk ikke kontakt med bilen. Han mente det kunne være lysmodulen som tøvet. Noen som har vært borti lignende før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hm.. Kan være mye rart egentlig, men kan se for meg at bakstykket til tenningslåsen kan finne på å gjøre sånt og. Hvis den er ødelagt eller på vei til å bli ødelagt, kommer det mye rare feil. Den er ikke så veldig dyr og heller ikke så veldig vanskelig å bytte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 jeg har også at cd spiller kutter ut, samt, airbag, tlf, tute navi osv osv, skal vist være bakstykket på tenningslås det au.(har kjøpt men ikke hatt tid til å bytte enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 men syns det var rart at dem ikke klarte å ta diagnose på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå