lasseln Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Da er det bare å skrape sammen kronasjer og handle da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 norske veie å slike felger/dekk er noe skummelt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Har lyst å handle nye lik di jeg har men finner di ikke noen plass åsså må jeg egentlig spare penger ettersom jeg flytter om to dager og ska starte på skole. Ja veistandarden kunne vært mye bedre det er altså helt sikkert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Still alive lenge siden nå men skjer svært lite grunnet skolegang. Men har knipset noen bilder idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Pææænt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Frister ikke mindre å få touringen min i sommermodus nå! Skal hente m-fangere til uka regner jeg med, og senk er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Når du har touringen i sommermodus å cruiser rundt i den så tar jeg M5en da Tipper touringen din blir like fin som "clubsporten", den va jo noe for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Den var absolutt noe for seg selv, og tror ikke jeg får toppet den med det første, hva clean look angår. Men håper å få både touringen og m5'n i relativt bra sommermodus, selv om m5'n ikke får skilt enda :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Der var gulle solgt Var en trasig overgang å gå fra den til gammel L200 pickup. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Trist å høre. Pengene går til kollektiv-transport og studier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Blir vell ny bimmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 RS: Stemmer det. Hadde nok beholdt bilen ellers Tandee: Blir vel med tiden når jeg er ferdig på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Men E34'a blir ikke solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Får se, den står bare hjemme avskiltet nå siden jeg bor i Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Huff, dette her var en av de finere E39 touringbilene i Nordnorge.... Kan ikke ha føltes godt å selge, men du kommer nok sterkere tilbake Glenn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå