DannyRS Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Flott touring! Liker spesielt fargen veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Tror jeg blir å gå for disse felgene til vinterfelger http://www.beckmeister.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=309571&m=224811&t=304349∏=313488 men ser at det står ET på både 20 og 34, hvordan er det jeg skal ha på min bil ? og hva er Hub som står bak der igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Du må ha 4 stk. med ET20. ET34 er E36 og E46 innpress. Hub er navdiameter. Du skal ha 74,1mm. På de fleste andre BMW modeller er det 72,6mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Tusen takk for raskt svar Mikael-B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Det blir nok fine vinterfelger=) Har selv akkurat fått på vinterfelger. Bilder kommer snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Av hva jeg har skjønt har du en aftermarket m5-fanger, M-tech fangeren(med sverdet i gitteret) kom til 535 og 540( correct me if im wrong) Dermed er det også grunnen til at du ikke har lyktespylere, som en kommenterte tidligere. Men må gratulere deg med utrolig fin bil! 20" kledde bilen meget fint! Gleder meg til bilder med carbonleppa på, er det hamann-leppa du tenker på? Har planer om en slik selv, men blir ikke før til sommern da jeg ikke får betalt for å måke veien:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 M-Tech med sverd i midten, ble levert til alle versjoner av E39 som bestilt M-Sport/M-Technik pakke, bortsett fra M5. Uansett om det er 520 eller 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Av hva jeg har skjønt har du en aftermarket m5-fanger, M-tech fangeren(med sverdet i gitteret) kom til 535 og 540( correct me if im wrong) Dermed er det også grunnen til at du ikke har lyktespylere, som en kommenterte tidligere.Men må gratulere deg med utrolig fin bil! 20" kledde bilen meget fint! Gleder meg til bilder med carbonleppa på, er det hamann-leppa du tenker på? Har planer om en slik selv, men blir ikke før til sommern da jeg ikke får betalt for å måke veien:p Carbonleppa har jeg bestemt meg for at jeg ikke gidder å montere før vinteren likevel av sammegrunn som deg egentlig Hamannleppe... er litt usikker, er no ihvertfall lik denne : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Meget pent! blir nok bedre i kombinasjon med fargen på bilen din, som jeg må si er veldig fin!! Blir endel carbondeler på bilen min også, gøy å se andre har nogenlunde samme planer som meg! Selv om jeg drar den litt lenger enn vanlig for å få en unik bil da er ikke like gøy å ha en bil lik som alle andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Gratulerer med strøken bil! Ser veldig pen ut når du kjører rundt på Finnsnes, noe jeg har forståelse av at du gjør ganske ofte Hvis du fortsatt går med planer om å bytte ut listverket til alu-look så mener jeg å ha en splitter ny alu-look midtkonsoll jeg kan donere bort til deg fritt og franko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Kjører en god del ja Alu-look er ganske høyt prioritert så det hadde jo vært kanon. Kan ikke si jeg har sett deg før... eller er det bare jeg som ikke har øynene med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Kjører en god del ja Alu-look er ganske høyt prioritert så det hadde jo vært kanon. Kan ikke si jeg har sett deg før... eller er det bare jeg som ikke har øynene med meg Det er kanskje ikke så rart siden jeg har bodd i Tromsø i snart 8 år, selv om jeg kommer fra Gibostad og har vært relativt ofte i hjemtraktene/på Finnsnes Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg blir 26 i desember så har nesten blitt for gammel for stripa, er nok mye derfor du ikke vet hvem jeg er... Som bilinteressert har du sikkert sett noen av bilene mine, bl.a. en sølvfarget E39 sedan facelift med full AC Schnitzer optikk, en sølvfarget E60 sedan med M-optikk, fire rørs Eisenmann eksos osv., og senest en hvit Mercedes CLS med full AMG 63 optikk. Fellesnevneren for alle disse har vært store hjul sommer som vinter, og nokså grov senk.. Hvis du sender meg nr.et ditt på PM så kan jeg sende deg en melding neste gang jeg skal hjemover, så kan du få midtkonsollen. Kan bli noen uker til riktignok, siden kjæresten kan komme til å føde anytime... men jeg skal ta å lete den frem i morgen, har en anelse om hvor den ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Pm sendt. Den E60'en det er vel tilfeldigvis den som han milano fyren på finnsnes kjører rundt i nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Kjører en god del ja Alu-look er ganske høyt prioritert så det hadde jo vært kanon. Kan ikke si jeg har sett deg før... eller er det bare jeg som ikke har øynene med meg Kan bli noen uker til riktignok, siden kjæresten kan komme til å føde anytime... Gled deg Cato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Pm sendt.Den E60'en det er vel tilfeldigvis den som han milano fyren på finnsnes kjører rundt i nå ? hehe.. nei, er heldigvis ikke den Uten å være cocky vil jeg nesten tørre å påstå at min var "litt" mer gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå