Gå til innhold

Min E39 523i Touring

Glema
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dro faktisk bare igjen kjennsel på E60'en og merca, kansje jeg er for ung :P ?

Snakket faktisk med en kompis idag som ville kjøpe den merca der (vet ikke hvem som eier den nå).

Å når jeg leser signaturen din så kom jeg på at det var en quattro som lå i grøfta ikveld. Men hadde nok ikke sjangs å dra den opp me bimmern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro faktisk bare igjen kjennsel på E60'en og merca, kansje jeg er for ung :P ?

Snakket faktisk med en kompis idag som ville kjøpe den merca der (vet ikke hvem som eier den nå).

Å når jeg leser signaturen din så kom jeg på at det var en quattro som lå i grøfta ikveld. Men hadde nok ikke sjangs å dra den opp me bimmern :P

Lammekjøtt er best, vettu ;) haha! Merca kommer nok for salg om to - tre år, vil jeg tippe.. solgte den nemlig til bestekompisen min, og han planlegger visst å ha den noen år før han selger den. Eneste grunnen til at jeg solgte den var at jeg kjøpte enebolig i Tromsø og trengte stasjonsvogn pga. babyen, hvis ikke skulle jeg hatt den enda en gooood stund :)

Nei, strengt tatt så er vel ikke bimmere så egnet til å dra opp biler fra grøfta på vinterstid.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pene biler du har hatt gjennom tidene cato! ;) koster vel å være kar? :P

Takk for det :) Artigheta koster, men det er i veldig stor grad snakk om prioritering :) Enten kan man ha mye fri fra jobb, feste veldig mye og reise på fine ferier - eller så kan man jobbe altfor mye overtid, være litt for bilinteressert, være glad i å betale renter og avdrag på lån, og ikke minst innstilt på et sykt verditap - gang etter gang... :P

Mercedesen var nok ikke gratis får å si det sån ;)

Den kostet sitt (selv om verditapet var den var ny i april 2007 og til jeg kjøpte den juli 2009) var på knappe 600.000,- (medregnet de påkostninger som var gjort på den, bl.a. sommerhjul til nesten 100 lapper...), men den kommer absolutt til å være et minne for livet for min del 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P høres ut som jeg vender farlig nærme den siste der cato! fant et annet bruksområde for studielån da, så har vel minste rentene jeg vet om iallefall! :D :D

men er vel lysten til å kjøpe smådeler osv som knekker meg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden skjedde følgene:

En bil brøt høyreregelen så jeg kjørte inn i sia på han å knuste frontfangeren, bulk på pansret og skada lykta.

w6a72oh1u3zooyqiabxc.jpg

Leiebilen jeg hadde mens min var hos lakkerer:

07pfhalz42o6g9jfqx04.jpg

k01ydrt69htchh56q1ow.jpg

Å så god som ny igjen :)

qvebi5ccayjr8cx1ej5g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...