Glema Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 du kan godt få lov til å slenge ut bilde av gammel bilene sån at jeg får frisket opp hukommelsen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 du kan godt få lov til å slenge ut bilde av gammel bilene sån at jeg får frisket opp hukommelsen litt Her er bilder av bilene, kanskje du kjenner noen av dem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Dro faktisk bare igjen kjennsel på E60'en og merca, kansje jeg er for ung ? Snakket faktisk med en kompis idag som ville kjøpe den merca der (vet ikke hvem som eier den nå). Å når jeg leser signaturen din så kom jeg på at det var en quattro som lå i grøfta ikveld. Men hadde nok ikke sjangs å dra den opp me bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Dro faktisk bare igjen kjennsel på E60'en og merca, kansje jeg er for ung ?Snakket faktisk med en kompis idag som ville kjøpe den merca der (vet ikke hvem som eier den nå). Å når jeg leser signaturen din så kom jeg på at det var en quattro som lå i grøfta ikveld. Men hadde nok ikke sjangs å dra den opp me bimmern Lammekjøtt er best, vettu haha! Merca kommer nok for salg om to - tre år, vil jeg tippe.. solgte den nemlig til bestekompisen min, og han planlegger visst å ha den noen år før han selger den. Eneste grunnen til at jeg solgte den var at jeg kjøpte enebolig i Tromsø og trengte stasjonsvogn pga. babyen, hvis ikke skulle jeg hatt den enda en gooood stund Nei, strengt tatt så er vel ikke bimmere så egnet til å dra opp biler fra grøfta på vinterstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Nei, strengt tatt så er vel ikke bimmere så egnet til å dra opp biler fra grøfta på vinterstid.. Spesielt ikke med ti år gamle piggfrie dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 pene biler du har hatt gjennom tidene cato! koster vel å være kar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Mercedesen var nok ikke gratis får å si det sån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 pene biler du har hatt gjennom tidene cato! koster vel å være kar? Takk for det Artigheta koster, men det er i veldig stor grad snakk om prioritering Enten kan man ha mye fri fra jobb, feste veldig mye og reise på fine ferier - eller så kan man jobbe altfor mye overtid, være litt for bilinteressert, være glad i å betale renter og avdrag på lån, og ikke minst innstilt på et sykt verditap - gang etter gang... Mercedesen var nok ikke gratis får å si det sån Den kostet sitt (selv om verditapet var den var ny i april 2007 og til jeg kjøpte den juli 2009) var på knappe 600.000,- (medregnet de påkostninger som var gjort på den, bl.a. sommerhjul til nesten 100 lapper...), men den kommer absolutt til å være et minne for livet for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Haha høres ut som jeg vender farlig nærme den siste der cato! fant et annet bruksområde for studielån da, så har vel minste rentene jeg vet om iallefall! :D men er vel lysten til å kjøpe smådeler osv som knekker meg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 For noen uker siden skjedde følgene: En bil brøt høyreregelen så jeg kjørte inn i sia på han å knuste frontfangeren, bulk på pansret og skada lykta. Leiebilen jeg hadde mens min var hos lakkerer: Å så god som ny igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Der var felgene kommet til postkontoret, så i morgen skal jeg å hente de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 NICE leiebil!!! :D :D fan at eg ikje fikk være me deg å lode i den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Hehe, vi fylte den opp me fire stk, blei sabla trangt om plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Idag fikk jeg felgene, og splitter nye hakka5 Så da var det bare å komme seg ut i garasjen å skifte. Kommer bilder med nyfelg på bil etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Kjipe greier det der! men godt at du fikk fikset den så fort da! Bilder med nye felgene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå