Markus E30 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Stemmer det at det går en m5 e39 på Finnsnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Nåja det tror jeg ikke stemmer helt, jeg har ihvertfall ikke sett det. Har bare sett en svart E39 med noe sølvklistremerker på siden og M5 merke bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Den jeg mente Var på Finnsnes i går ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Bestilt time til EU-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Å den går vel rett igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Håper på det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Huff, etter at alkoholen tydeligvis tok helt overhånd så spydde noen i bilen min :@ Noen tips til vanlige husholdningsmidler som jeg kan vaske skinnsetene med, samt få vekk stanken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Chemical Guys Green Clean er fint til slikt, men da burde du rense og smøre inn skinnet på nytt etterpå Fåes kjøpt på scandicshine.no. Den kan også rense tepper osv. og fjerner endel stank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Huff, etter at alkoholen tydeligvis tok helt overhånd så spydde noen i bilen min :@Noen tips til vanlige husholdningsmidler som jeg kan vaske skinnsetene med, samt få vekk stanken ? Æsj! Det er noe dritt! kjedde i min også for to eller tre uker siden. Men jeg kastet og byttet rett og slett bare benk bak.. Men så har jeg også stoff da Uuutrolig flott E39 forresten! meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Hadde det skjedd med meg så hadde jeg brukt det som unnskyldning for å bytte til skinn men så har jeg jo det heslige stoff-interiøret da vil ha m5-skinn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Takk for gode forslag, men jeg er ute vanlige ting som man har i hjemmet som jeg kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Det meste av vanlig husholdningsartikler er som regel for sterkt til å vaske skinn med (bryter ned skinnet osv.). Men du kan prøve med vanlig bilsåpe og varmt vann på skinnet. Hvis det har kommet på teppet eller andre stoff ting må det nesten renses uansett for å bli kvitt lukt. Kjerringrådet for å få bort det meste av spylukt er jo en kopp med eddik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Utrolig fin E39, leste hele tråden og du har gjort en kjempe jobb der Må spørre hva sommerfelgene dine heter, absolutt forelsket i dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Takktakk Alexander, alltid hyggelig å få sånne tilbakemeldinger. Felgene er jeg noe usikker på da de sto på bilen da jeg kjøpte den. Står CTW eller GTW på dem ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Ei litta ting jeg kom over på ebay.de mens jeg sikla etter deler til e39'en http://cgi.ebay.de/Kapuzen-Sweatshirt-B ... 84b7482919 Hadde vel passet fint til sjåføren av den kjærra di glema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå