Robin L Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 fungerer ingen av motorene?! da er det mest sansynlig mangel på strøm. du klarer ikke å få av dekselet på siden av setet da? mulig du klarer å måle noe der. er så lenge siden jeg hadde de elektriske setene min at jeg husker ikke hvordan de var. du skal få slite med å få ut setet uten å skyve det bak... som sakt: prøv å mål på pluggen under setet, evt klipp de to tykke fra pluggen fra setet og sett 12v der, slik at du kan kjøre setet og ta det ut av bilen.
BimmerE46 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Ingen av motorene funker nei. Så det er jo rart om alle skulle ryke på en gang. Så da vil jeg jo tro som dere sier at det er mangel på strøm. Noen som har bilde eller kan beskrive hvor den hovedledningen til strøm befinner seg (høyre for sete, venstre, bakerst eller fremst) , så kan jeg føle meg frem, da jeg ikke ser noe under der, sete er justert helt ned til gulvet. Takker for svar.
Robin L Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 det er nok den gule pluggen der ja. el.setet, momoryen, setevarmen, beltestrammeren osv går i den pluggen. er ikke en egen plugg til airbagen. du kan plugge dette fra hverandre. husker ikke 100% sikkert hvordan. men du skal skli noe til sida og da skilles kontakten. lykke til
BimmerE46 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 det er nok den gule pluggen der ja. el.setet, momoryen, setevarmen, beltestrammeren osv går i den pluggen. er ikke en egen plugg til airbagen. du kan plugge dette fra hverandre. husker ikke 100% sikkert hvordan. men du skal skli noe til sida og da skilles kontakten. lykke til Hehe, jo takk trenger all lykke jeg kan få. Skal prøve å koble den av. Det ligner litt på det sysmtemet som er bak speedometeret, vippe opp en plastikk bit, så kommer kontakta automatisk ut... Ja, da får jeg gå ut å prøve å få opp den gule kontakta da, hvis du er sikkert på at det ikke er airbagen . hehe
Robin L Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 husk forresten av om du kobler av dette med tenninga på, kommer airbaglampa på.. (må hos bmw for å slette den igjen, evt noen med carsoft)
m-alpin Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 regner med pluggene dine ser sånn ut,den hvite store er tilførsel til motorene!!
BimmerE46 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 regner med pluggene dine ser sånn ut,den hvite store er tilførsel til motorene!! Det var jo greit med bilde, da skal jeg se etter den hvite kontakta, men ikke lett å se noe der. Veit du eller hvor den er ca, så jeg kan føle meg frem. Skal prøve å plugge den av og på igjen bare for og se om det kan hjelpe.
BimmerE46 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 husk forresten av om du kobler av dette med tenninga på, kommer airbaglampa på.. (må hos bmw for å slette den igjen, evt noen med carsoft) Kanskje lurt å koble av batteriet før jeg starter å plugge ut den gule.
BimmerE46 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Her er bilder av den gule kontakta, skjønner ikke helt åssen den skal kobles av: Og her er bilder av de andre kontaktene, men de hører sikkert til motorene på bilde. Men finner ikke den hvite kontakten som nevnt over???
Robin L Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Er nok kun den gule der du trenger å koble av, de ander er internkabling på setet. Skal Se når jeg kommer hjem, tror jeg har noen bilder av pluggen der
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 du har vel pre facelift. da skal kontakten til sete være svart. facelift har gul. men kan selvfølgelig hende det ikke er likt på alle. er en stor kontakt under sete ditt med alle ledningene i. må først ta ut den før du kan dele de andre kontaktene fra hverandre.
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 de ser slik ut. gule kom på 99 modellen tror jeg. og svarte er før det. de tykkeste ledningene (rød med gul stripe og brun) er hoved strøm til setene. har du gul kontakt skal den sitte her. du skal kunne komme til den selv om setet er på det laveste. er et lokk på den som du må vippe ned. så kommer du til kontakten.
BimmerE46 Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 du har vel pre facelift. da skal kontakten til sete være svart. facelift har gul. men kan selvfølgelig hende det ikke er likt på alle. er en stor kontakt under sete ditt med alle ledningene i. må først ta ut den før du kan dele de andre kontaktene fra hverandre. Jeg har lagt ut bilder av den jeg har, og den kommer jeg til, men ikke til alle de motorene, de kontaktene der er verre, men trenger sikkert ikke drive med noe der heller. Vet du åssen den vippes ut den gule kontakta? Takk for bilder forresten...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 så ikke noen bilder før nå jeg. hehe. den svarte på siden av kontakten skal dras ut til siden. også er kontakten bare til å dra rett ut.
BimmerE46 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 så ikke noen bilder før nå jeg. hehe.den svarte på siden av kontakten skal dras ut til siden. også er kontakten bare til å dra rett ut. Takker Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå