Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som Teknikker i firmaet som eier maskinene, blir noe å prate om i lunsjen neppe hyggelige omtaler :P

Skrevet

Det er jo livsfarlig å drive å dure runde i fylla med slike krefter i sving! :shock: Jeg kan forstå at det er spennende å veldig gøy men når leken fort kan gå ut over andre uskyldige så blir jeg bare irritert! Det er jo i grunnen helt på trynet å kjøre rundt på veien med slike doninger i FYLLA! Jækla idioter :evil:

Skrevet
Jeg jobber som Teknikker i firmaet som eier maskinene, blir noe å prate om i lunsjen neppe hyggelige omtaler :P

Ser veidekket logoen på 2 av kjøretøyene på bildene. Kanskje dere burde vurdere ha et nøkkelskap å låse inn nøkler før man går for dagen.

Er vell veidekket det kan gå utover om noen blir skada og nøklene sto i maskinen?

Du setter ikke fra deg bilen på en parkeringsplass, åpen og nøklene i tenninga? ER som å be om at bilen skal bli rappa.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke overrasket over at nøklene på sånne maskiner er å finne under setet ol. Det kan jo være ulike sjåfører på de fra dag til dag, og det tenkes nok at ingen er dumme nok til å tyvlåne slikt. Dette tar man tydeligvis feil i. Iogmed at idiotene i tillegg går ut i media gjør jo at flere nå kommer til å begynne med dette. Det er derfor kun snakk om kort tid før noen blir skadet. Jeg er også overrasket over hvor korttenkt og dumme disse personene er i forhold til alderen. Jeg er derimot ikke overrasket over hvor dette har skjedd. Det fins noen bortskjemte drittunger fra bærum som kun tror livet er en lek, og disse ser ut til å være noen av de. En dag tar livet plutselig slutt pga. dette...

Edit: Ser på klærne til folket på bildene at disse ikke er noen av de drittungene jeg tenker på :lol:

Skrevet

Partygutter fra sossekolonien kjøre store maskiner? Haha, no way. Det er litt over deres evner.

Joyride i fylla med pappas båt og ende opp å parkere den gjennom veggen/oppå et båtnaust er mer dems stil .. ;) (Jeg har sett en sånn situasjon live :applause: )

Nei, selvfølgelig mener jeg ikke at alle derfra er sånn...

.... egentlig så gjør jeg vel det.. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...