Alecken Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Hei! Jeg skal kjøpe nytt panser til E39. Ser GS skal ha 6.537,20,- for originalt panser. Schmiedmann skal ha 2.896,56,- Men har gs og schmiedmann slått seg sammen eller er det motortechnic og gs som er ett nå? Hvorfor så stor prisforskjell på originale varer?
Saltkjelen Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Motor Technic har hatt agenturet til Schmiedmann i Norge, men ettersom GS bildeler nå har kjøpt Motor Technik (IKKE Schmiedmann) blir dermed Motor Technic en GS butikk og Schmiedmann agenturet frafaller.. Schmiedmann søker nå etter nye mennesker i Norge som ønsker å forhandle Schmiedmann i en Norsk butikk, så dersom du ønsker å handle fra Schmiedmann må du handle i Sverige eller Danmark. Prisforskjellene skal jeg ikke begi meg ut på.
babjorn Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Er det ikke en del i frakt når du bestiller fra Schmiedmann ? Tror det var sånn når jeg kikket på panser til E36 å da ble det ikke så billig alikevell. Men er litt usikker.
Lars89 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Tror jeg betalte 2-300 i frakt for 15 kg sist jeg handlet på Scmiedmann. Ganske volumiøs pakke med bakfanger osv. Men er dyrere enn de 50 kr GS skal ha ja Skal du bestille fra Scmiedmann akkurat nå må du bestille fra DK/SE og da tilkommer moms osv, men prisene er i utgangspunktet billigere i DK/SE. Blir som å bestille fra Koed "før i tida"
babjorn Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Kikket på panser å da var jeg sikker på at frakt fra levrandøren også frakt til meg ble gangske mye..Men er nok jeg som tuller helt,så beklager.
fish Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Fikk denne på e-post.. -Vigtig information til vores norske kunder. Da samarbejdet med de tidligere ejere af Schmiedmann Norge er ophørt, leder vi i øjeblikket efter nye ejere til at drive Schmiedmann Norge – dette varer sikkert ikke længe, da vi allerede har flere der er meget interesseret! Bestilling af varer lige nu! Du kan handle helt som du plejer på vores hjemmeside – varerne bliver leveret direkte fra vores danske hovedlager – og priserne på både varer og fragt er helt den samme som før! Du betaler prisen der står på hjemmesiden, men: Du får 10% rabat på ALT! (Indtil vi igen har en norsk filial) Når du bestiller varen, køber/betaler du for varen uden mva, derfor skal du betale den norske mva ved afhentning af pakken! For denne ulejlighed giver vi dig 10% ekstra rabat som straks fratrækkes beløbet! Vi takker alle vores norske kunder for deres støtte og forståelse, Med venlig hilsen Dit Schmiedmann team
stianly Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 de gir jo meining i og med at momsen er 25% da:S så...
Kristian Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Motor Technic har hatt agenturet til Schmiedmann i Norge, men ettersom GS bildeler nå har kjøpt Motor Technik (IKKE Schmiedmann) blir dermed Motor Technic en GS butikk og Schmiedmann agenturet frafaller.. Schmiedmann søker nå etter nye mennesker i Norge som ønsker å forhandle Schmiedmann i en Norsk butikk, så dersom du ønsker å handle fra Schmiedmann må du handle i Sverige eller Danmark. Prisforskjellene skal jeg ikke begi meg ut på. dette har vel GS gjort bevisst for å få mindre konkurranse fra koed...!?
Hansen_ Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 de gir jo meining i og med at momsen er 25% da:Sså... Du får jo kjøpt varene som eskport. Dvs uten svensk/dansk moms. Men du må selvsagt betale moms på varene når du mottar dem. For denne ubeleiligheten tilbyr Schmiedmann deg 10% rabatt i tillegg. Makes sense?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå