Conradnos Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei! Jeg har et lite problem her...Når jeg prøver å starte bilen min så vil den ikke starte. Dette høres kanskje litt sprøtt ut, men om jeg slår hardt over der bensinpumpen er, mens jeg prøver å starte bilen så starter den helt fint. Betyr det at bensinpumpen er gåen eller er det noe tull med ledningene som er der? Kan jo også nevne at batteriet mitt lader seg helt ut/flatt i løpet av en dag. Conrad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Høres ut som bensinpumpa begynner og ta kvelden hadde det samma på min for liten siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conradnos Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hmm, okay. Men kan bensinpumpe tappe batteriet mitt? Er noe muffins her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Hmm, okay. Men kan bensinpumpe tappe batteriet mitt? Er noe muffins her... Rekner med du har sjekka om + og - sitte skikkeleg på pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conradnos Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja, sitter skikkelig på. Får kjøpe ny pumpe å se hva som skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå