Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

meget flott e34 d dær. hvor kjøpte du det kittet? å tørr jeg spørre pris på dette ? ..

Takker ! kittet kjøpte jeg brukt her på Bimmers ;) betalte vell rundt 12.000 for det om jeg ikke husker helt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk styra litt smått idag.. kobla på en bar måler, å den viser til at kompressoren bare lader 0.3.. det kan faen ikke stemme??! skal vist stå på reimhjul, slik at den får 06bar i følge forige eier av kittet.

ikke noe falsk luft ute å går eller, men den butter fremdeles på rundt4-5.000... kan det være at den pressa lader for lite, å derav får for mye bensin når jeg har 3l dyser å chippen?? å jeg kjører med rundt 3bar B.T.. prøvd mindere å, men blir ikke bedere det eller. skjønner pent lite nå!...

Uansett. tok noen bilder da.

Bumper spørsmålet mitt !! Noen som har anelse hva feilen kan være?! blir rød i toppen av å tenke mer å feilsøke på dette.. har ikke akkuratt mye peiling på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke målt det, men han jeg kjøpte det av sa det skulle gi 0.6bar.. spraya rundt på alt av slanger, så endrer ikke gange, så er rimelig sikker på at det ikke er leksasje.. noen annen måte å få sjekka dette på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo.. var det måleren viste, så hvis det er reim hjul som skal lade 0.6, men den gir bare 03, så er det noe alvorlig galt her.. skal måle hjulet etterpå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reimhjulet er 8cm.. MEN, fjerna BTR istad, å prøvde å kjøre på org. å den gikk betraktelig bedere :) Så, har en liten anelse om at BTR var gåen eller noe, for uansett hvor mye jeg justerte opp eller ned, ble det ikke noe endring. men nå fungerer den bedere, så få jeg bare bestille ny så fort det blir noen flere penger på kontoen :)

å Ny olje kjøler ligger klart til montering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vell trekke tilbake det jeg sa.....

Bilen GIKK fint. i ca 20min, å nå driver den å fjusker å butter på turtall igjen. menmen. henter Ny BTR imorgen. så blir det vell ordnings på`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med 85mm reimhjul skal dedn lade ca 0.6 ved 7000 rpm, spørs hvor langt du drar den, men ved skal lade ca 0.5 ved 6500 altså. Jeg satte nå på 70mm reimhjul, lader 0.5 fra 4000 og 0.8 på 7000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sperrer på rundt 7200 eller no ;) Gikk som ei kule igår! helt til den begynte å fuske igjen. skal montere ny BTR etterpå, så får vi se. men hva gjorde du med den orginale BTRèn?! Blokka den eller kobla du bare ut vakumen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sperrer på rundt 7200 eller no ;) Gikk som ei kule igår! helt til den begynte å fuske igjen. skal montere ny BTR etterpå, så får vi se. men hva gjorde du med den orginale BTRèn?! Blokka den eller kobla du bare ut vakumen?

Tok av vakum. men Du har no lekasje eller noe, skal lade mer en 0.3, sjekk koblinger under innsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sperrer på rundt 7200 eller no ;) Gikk som ei kule igår! helt til den begynte å fuske igjen. skal montere ny BTR etterpå, så får vi se. men hva gjorde du med den orginale BTRèn?! Blokka den eller kobla du bare ut vakumen?

Tok av vakum. men Du har no lekasje eller noe, skal lade mer en 0.3, sjekk koblinger under innsuget.

Prøv å bytt LMM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...