Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisen veit jeg ikke enda, må se hva som skal byttes osv.

Bestiller fra GS.

Skrevet

Se her ja, plutselig kom jeg over tråden din og. Må bare si at den svarte er sykt artig å kjøre :D Ganske brutal og godt brukt! Den rød er det jo bare en ting å si om, DEILIG. Fort gjort å sovne i M5-setene baki :)

Skrevet

Den svarte er litt morsom ja. går greit ;)

Taker for det, er gode stoler i den rød ja.. sitti baki der en gang før bare ! :)

Den blir nok litt bedere til sommeren nå :applause:

Skrevet

Så lenge di ser helt greie ut blir jeg fornøyd :)

Skrevet
Powerflex er å anbefale i aller høyeste grad, blir brått litt fastere i fisken enn originalt også :)

Bytte av bakre traværsforinger:

Jeg hadde ikke tilgang på Bukk.. eller det var vel ikke noe igjen under der å løfte i da jeg bytta på min xD

men jeg jekka den opp i Diffen med en sånn stor verkstedsjekk, og brukte Luftmeisel for å dele foringa :)) fungerte gull!

for å få inn den nye smurte jeg den med vanlig, flytende håndsåpe og slapp den ned på en annen jekk:)

Skrevet

Deilig å måtte betale årsavgidt x2 forsikring x2 + omreg. samtidig som deler osv skal handles inn.. men vi får det vell til ;)

Skrevet
Powerflex er å anbefale i aller høyeste grad, blir brått litt fastere i fisken enn originalt også :)

Bytte av bakre traværsforinger:

Jeg hadde ikke tilgang på Bukk.. eller det var vel ikke noe igjen under der å løfte i da jeg bytta på min xD

men jeg jekka den opp i Diffen med en sånn stor verkstedsjekk, og brukte Luftmeisel for å dele foringa :)) fungerte gull!

for å få inn den nye smurte jeg den med vanlig, flytende håndsåpe og slapp den ned på en annen jekk:)

Da jeg byttet på en E28 sammen med brodern la vi anlegg mellom karrosseri og traværs og jekka opp bilen i traværsforingen selv med varme kom den ikke ut.. Ble til at det ble skjært 2 paralelle spor i foringen, denne "flisa" ble slått av og foringen klemt sammen.

Skrevet
Liffi, jeg har komplett powerflex til deg!

Pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...