liffi Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Da blir det bestilt noen foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Da blir det bestilt noen foringer hvor mye kostet det da? hvor kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Prisen veit jeg ikke enda, må se hva som skal byttes osv. Bestiller fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Se her ja, plutselig kom jeg over tråden din og. Må bare si at den svarte er sykt artig å kjøre Ganske brutal og godt brukt! Den rød er det jo bare en ting å si om, DEILIG. Fort gjort å sovne i M5-setene baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Den svarte er litt morsom ja. går greit Taker for det, er gode stoler i den rød ja.. sitti baki der en gang før bare ! Den blir nok litt bedere til sommeren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Powerflex er å anbefale i aller høyeste grad, blir brått litt fastere i fisken enn originalt også Bytte av bakre traværsforinger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 de fangerne passer dårlig liffi:P hehe men har grovtilpassa de, har tatt endel bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Så lenge di ser helt greie ut blir jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Powerflex er å anbefale i aller høyeste grad, blir brått litt fastere i fisken enn originalt også Bytte av bakre traværsforinger: Jeg hadde ikke tilgang på Bukk.. eller det var vel ikke noe igjen under der å løfte i da jeg bytta på min xD men jeg jekka den opp i Diffen med en sånn stor verkstedsjekk, og brukte Luftmeisel for å dele foringa ) fungerte gull! for å få inn den nye smurte jeg den med vanlig, flytende håndsåpe og slapp den ned på en annen jekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Deilig å måtte betale årsavgidt x2 forsikring x2 + omreg. samtidig som deler osv skal handles inn.. men vi får det vell til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 koster å værra kar:P hehe, har fått to hentelapper nå, og venter på 3 til dyrt med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Liffi, jeg har komplett powerflex til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Powerflex er å anbefale i aller høyeste grad, blir brått litt fastere i fisken enn originalt også Bytte av bakre traværsforinger: Jeg hadde ikke tilgang på Bukk.. eller det var vel ikke noe igjen under der å løfte i da jeg bytta på min xD men jeg jekka den opp i Diffen med en sånn stor verkstedsjekk, og brukte Luftmeisel for å dele foringa ) fungerte gull! for å få inn den nye smurte jeg den med vanlig, flytende håndsåpe og slapp den ned på en annen jekk:) Da jeg byttet på en E28 sammen med brodern la vi anlegg mellom karrosseri og traværs og jekka opp bilen i traværsforingen selv med varme kom den ikke ut.. Ble til at det ble skjært 2 paralelle spor i foringen, denne "flisa" ble slått av og foringen klemt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Liffi, jeg har komplett powerflex til deg! Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå