Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv

liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Den svarte er litt morsom ja. går greit ;)

Taker for det, er gode stoler i den rød ja.. sitti baki der en gang før bare ! :)

Den blir nok litt bedere til sommeren nå :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerflex er å anbefale i aller høyeste grad, blir brått litt fastere i fisken enn originalt også :)

Bytte av bakre traværsforinger:

Jeg hadde ikke tilgang på Bukk.. eller det var vel ikke noe igjen under der å løfte i da jeg bytta på min xD

men jeg jekka den opp i Diffen med en sånn stor verkstedsjekk, og brukte Luftmeisel for å dele foringa :)) fungerte gull!

for å få inn den nye smurte jeg den med vanlig, flytende håndsåpe og slapp den ned på en annen jekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å måtte betale årsavgidt x2 forsikring x2 + omreg. samtidig som deler osv skal handles inn.. men vi får det vell til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerflex er å anbefale i aller høyeste grad, blir brått litt fastere i fisken enn originalt også :)

Bytte av bakre traværsforinger:

Jeg hadde ikke tilgang på Bukk.. eller det var vel ikke noe igjen under der å løfte i da jeg bytta på min xD

men jeg jekka den opp i Diffen med en sånn stor verkstedsjekk, og brukte Luftmeisel for å dele foringa :)) fungerte gull!

for å få inn den nye smurte jeg den med vanlig, flytende håndsåpe og slapp den ned på en annen jekk:)

Da jeg byttet på en E28 sammen med brodern la vi anlegg mellom karrosseri og traværs og jekka opp bilen i traværsforingen selv med varme kom den ikke ut.. Ble til at det ble skjært 2 paralelle spor i foringen, denne "flisa" ble slått av og foringen klemt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...