Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv

liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Ble veldig grom med ACS stylinga :D

Jotakk :) Litt annen look en alle andre E34 Som enten prøver å se ut som en M5 eller en Japansk Plastbil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor pen den bilen egentli ble. Kjenner det kribler litt i fingrene etter E34 nå :P
blei jævlig tøft, mitt tips er å få på klare lamper foran, også 6000k xenon i alt som er, inkl. grøftelysa, også rød/hvite baklykter... da skulle du sett på bil da! :mrgreen:

Takk :D Nja, liker Sorte DE mye bedere, har røde hvite baklykter å det falt ikke i smak. så skal bestille rødebaklykter med "Smoked" blinklys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tenke meg er deilig :) Kjør pent 2 år fremover nå da, så du slipper oppkjøring på nytt

2år? blir prøvetiden starta pånytt?? Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er slik at når du mister lappen etter prøvetiden (slik du har gjort nå), så får du den tilbake med 2 års prøvetid (som da du fikk lappen første gangen), hvis du nå mister lappen innenfor prøvetiden, så er det vel både teoriprøven og oppkjøring på nytt(?), ikke helt sikker på teoriprøven, men tror teoriprøven er gyldig 3 år fra du har tatt den, og den må jo være gyldig når man tar oppkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er slik at når du mister lappen etter prøvetiden (slik du har gjort nå), så får du den tilbake med 2 års prøvetid (som da du fikk lappen første gangen), hvis du nå mister lappen innenfor prøvetiden, så er det vel både teoriprøven og oppkjøring på nytt(?), ikke helt sikker på teoriprøven, men tror teoriprøven er gyldig 3 år fra du har tatt den, og den må jo være gyldig når man tar oppkjøring.

kjipt... dette må sjekkes opp til mandag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøveperioden er ferdig den så lenge man ikke mister lappen de 2første årene man har lappen. den kommer ikke igjen

hvis ikke ville man fått beskjed

Tror vi sjekker opp dette til uka jeg Christian :) eller bare spørre en Random snut når vi blir stoppa. Noe vi GARANTERT blir ! :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...