turbo1991 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Ble veldig grom med ACS stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Ble veldig grom med ACS stylinga Jotakk Litt annen look en alle andre E34 Som enten prøver å se ut som en M5 eller en Japansk Plastbil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Herregud hvor pen den bilen egentli ble. Kjenner det kribler litt i fingrene etter E34 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 blei jævlig tøft, mitt tips er å få på klare lamper foran, også 6000k xenon i alt som er, inkl. grøftelysa, også rød/hvite baklykter... da skulle du sett på bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Herregud hvor pen den bilen egentli ble. Kjenner det kribler litt i fingrene etter E34 nå blei jævlig tøft, mitt tips er å få på klare lamper foran, også 6000k xenon i alt som er, inkl. grøftelysa, også rød/hvite baklykter... da skulle du sett på bil da! Takk Nja, liker Sorte DE mye bedere, har røde hvite baklykter å det falt ikke i smak. så skal bestille rødebaklykter med "Smoked" blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Trodde bilen skulle få lufta seg litt på bare veier... Men NEEEEEI. . Måtte komme snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 kom i posten i dag har kjøreforbud til mandag kl 00:01 !!! Da skal Bimmern endelig luftes igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Kan jeg tenke meg er deilig Kjør pent 2 år fremover nå da, så du slipper oppkjøring på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Kan jeg tenke meg er deilig Kjør pent 2 år fremover nå da, så du slipper oppkjøring på nytt 2år? blir prøvetiden starta pånytt?? Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Den blir det når man mister lappen ja. Vet ikke om det gjelder for sladding også, men tror da det. Så det er jo surt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 hmm... det viste jeg ikke, trodde det bare var hvis man måtte ta oppkjøring osv på nytt jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Tror det er slik at når du mister lappen etter prøvetiden (slik du har gjort nå), så får du den tilbake med 2 års prøvetid (som da du fikk lappen første gangen), hvis du nå mister lappen innenfor prøvetiden, så er det vel både teoriprøven og oppkjøring på nytt(?), ikke helt sikker på teoriprøven, men tror teoriprøven er gyldig 3 år fra du har tatt den, og den må jo være gyldig når man tar oppkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Tror det er slik at når du mister lappen etter prøvetiden (slik du har gjort nå), så får du den tilbake med 2 års prøvetid (som da du fikk lappen første gangen), hvis du nå mister lappen innenfor prøvetiden, så er det vel både teoriprøven og oppkjøring på nytt(?), ikke helt sikker på teoriprøven, men tror teoriprøven er gyldig 3 år fra du har tatt den, og den må jo være gyldig når man tar oppkjøring. kjipt... dette må sjekkes opp til mandag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 prøveperioden er ferdig den så lenge man ikke mister lappen de 2første årene man har lappen. den kommer ikke igjen hvis ikke ville man fått beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 prøveperioden er ferdig den så lenge man ikke mister lappen de 2første årene man har lappen. den kommer ikke igjenhvis ikke ville man fått beskjed Tror vi sjekker opp dette til uka jeg Christian eller bare spørre en Random snut når vi blir stoppa. Noe vi GARANTERT blir ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå