ingard Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Vent et år eller to og så kan du se under leppa Haha, det er så sykt mye spor under framfangeren min at jeg skjønner ikke hvordan den har tålt å bli slått i asfalten så mange ganger. Telehiv er noe dritt. Man blir sittende helt anspent å vente på neste store hump. Slitsomt. Bilen ser sykt bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Så lenge det er bare fangeren som tar nedi er det ikke så ille. Er knapt et merke underfangeren min, men bunnpanna derimot er nesten hull i. Jeg må forresten si at jeg ble overrasket over hvor bra det ble med ei replica leppe, er nesten som at jeg kunne vurdert en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Tror jeg så deg på treff i går. Så pen ut den bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Vent et år eller to og så kan du se under leppa Haha, det er så sykt mye spor under framfangeren min at jeg skjønner ikke hvordan den har tålt å bli slått i asfalten så mange ganger. Telehiv er noe dritt. Man blir sittende helt anspent å vente på neste store hump. Slitsomt. Bilen ser sykt bra ut! Jotakk hater å sitte å spenne meg, å vente på neste søkk i veien !! Så lenge det er bare fangeren som tar nedi er det ikke så ille. Er knapt et merke underfangeren min, men bunnpanna derimot er nesten hull i. Jeg må forresten si at jeg ble overrasket over hvor bra det ble med ei replica leppe, er nesten som at jeg kunne vurdert en selv. er absolut noe å vurdere, men passformen er IKKE noe å skryte av. Spørr bare NeonMuffler hvor kos han hadde det med modifisering !Tror jeg så deg på treff i går. Så pen ut den bilen din. Takk! var en liten tur ute i går. Du skulle kommet bort da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Sliter med å montere Shadowline listene rundt vinduene!! Hvordan skal dette gjøres? Mulig jeg er dum men ... får gå ut å prøve litt til. kan ikke si jeg har strevd med di sååå lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Du var på vei ut fra skedsmohallen da vi kom inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Sliter med å montere Shadowline listene rundt vinduene!! Hvordan skal dette gjøres? Mulig jeg er dum men ... får gå ut å prøve litt til. kan ikke si jeg har strevd med di sååå lenge. du begynner i ene enden og jobber deg bortover utrolig pen bil da gitt! hva slags interiør er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Du var på vei ut fra skedsmohallen da vi kom inn. Åja kommer nok flere treff! snart Gatebil å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Sliter med å montere Shadowline listene rundt vinduene!! Hvordan skal dette gjøres? Mulig jeg er dum men ... får gå ut å prøve litt til. kan ikke si jeg har strevd med di sååå lenge. du begynner i ene enden og jobber deg bortover utrolig pen bil da gitt! hva slags interiør er det i den? Fant det ut men takk !! er M5 Delskinn interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Ja, fått små pirka litt på bilen i dag å da.. Bytta alt av lister. gjør seg med NYE lister å bilen har fått Shadowline lister rundt baut!! Må si det gjorde seg .. å satt in et litt Spesielt Speedometer, veit ikke helt om jeg skal la det stå i.. vi får nå se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 ser bra ut! er hele bilen lakkert? eller bare plasten? men det instrumentet.. nein danke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Er turtellern den som går til 10.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Det instrumentet var så fail som du får det spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 ser bra ut! er hele bilen lakkert? eller bare plasten? men det instrumentet.. nein danke.. Bilen er ikke lakkert opp nei Bare kjøpt Nye lister rundt baut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Men ja. likte ikke instrumente så godt selv ! Tenkte det bare var morro å ha, så kjøpte det.. MÅTTE bare prøve. å er enige i det dere sier! Tilbake til orginal . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå