burny_ Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Hva med å handle M5/ACS/Facelift speil? Kunne blitt pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Fineste speila på E34 er etter min mening prefacelift speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 skulle det blitt noen speil, hadde det nok blitt ACS men er enig med Hjelen ! preface speila er fine ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Da var bilen lirka inn i den nye Garasjen sin, jævelig tangt.. så må nok bygges om litt Nytt hus, nye muligheter !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Flytta Leiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Holder på å pusse opp der litt skal male såsi alt, å styre å stelle.. Håper på å komme meg i hus om ikke så lenge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 uff . . . Har tanken på å selge i bakhue!.. hva tror dere kan jeg få får den Gammle sliteren tro? Har overhode ikke lyst til å selge, men er alltids morro med noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Vurdert turbo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Vurdert Turbo å ///M motor.. mye man har lyst på / Gjøre osv. er bare det med å gjennomføre det !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 2 dårlige bilder fra dagen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 kan ikke selge denna liffi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Hvorfor selger folk på bimmers bilene med engang de er ferdige med et prosjekt!? Er jo de dårligste investerte pengene ever.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Det er fordi man ikke kan selge et halvferdig produkt. Bare vent til jeg er ferdig med E34'en min, da blir det rett på finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 vill ikke selge, men frister så mye med noe nytt da så, har bare den selge tanken i bakhue heletia !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Når/om du bestemmer deg for å selge så ta kontakt med meg først angående pris osv, hadde vært fint om jeg hadde mulighet til å kjøpe den "tilbake" (om økonomi osv ligger til rette for det) Hehe... Måtte nesten vurdert å kvitte meg med e39'n da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå