liffi Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Skal gjøre det men får se nå.. blir evt Turbo / M bygg i vinter !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Mye er bilen din senket slik den står nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 det aner jeg faktisk ikke !! kan sjekke vognkortet etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 flotters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 beklager at det tok litt lengere tid. men, står ikke eksakt hvor mye bilen er senka, men i Vognkortet sto det "Godkjent med senkesett Apex.Ant.Vindinger Foran 5.5 Bak9.5. Høyde hjulsenter/hjulbue. Foran : 34.5 Bak : 33.5 . . . Håper du skjønner mer av det en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Når skal man få lasta opp bilder igjenn?! Lei av å få "General Error!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Når skal man få lasta opp bilder igjenn?! Lei av å få "General Error!" www.photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 leste like godt igjenom hele tråden din jeg, klarte ikke og stoppe! ble helt helt riktig med ACS og alt det andre som også har skjedd! perfekt etter min mening men hvorfor selge når du har brukt så mye tid og penger? må være veldig dumt.. men er vell det at man alltid ønsker og ha noe nytt og ha noe og gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Tror jeg har kasta ut tanken på salg hadde nok ikke solgt, var bare noe jeg hadde i bakhue. fikk jo en hel hau med PM. men, blir nok beholdt ! Så skal jeg prøve å satse på turbo bygg eller ///M Bygg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 tror jeg ville gått for en litt kvass M motor! blir nok mer en nok gøyalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Tror det jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 litt bilder som har blitt tatt her å der. en subaru impreza der den hører hjemme.. BAK en Bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 ser på flere bilder at det er burna runninger bak der du har tatt bilder.. leker du deg ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 blir desverre litt leking i ny å ne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 er sånn vi liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå