NeonMuffler Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 hvis du er ute å turer ikke langt unna meg så stikk innom, må sjekke nettet mitt mot ditt:P sånn at alt er riktig. er noen koblinger og ting jeg er litt usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Dust.. skulle sagt ifra litt før ko nettopp fra Vinterbro. men kan sikkert prøve å ta turen bort i morgen eller no?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 ja i morra er det visst fint vær så ta tenkte jeg å holde på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 var en tur hos Mr.Neon... skulle absolutt glo under panseret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 hehe du skal få komme innom igjen hvis det er noe tull:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 kan sikkert regne med du må tilbake da haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 bare å ringe det vettu ble ikke fyll på lørdagen assa Christian?! fyra opp i hagen i det nye huset vi.. med skinn sofa ute osv. luksus skal det værra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 haha rått, nei endte med at jeg surra med andre ting:( men vi skal få tatt en runde snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 bytte av dempere.. ikke helt gull å kjøre med punga framdempere. hadde noen liggende, så får ta på dem enn så lenge, så blir det Coilovers Flaks jeg hadde bein liggende da begynte selfølgelig å regne.. så da må man være Kreativ !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 etter mye omm å menn, var SELFØLGELIG demperene jeg hadde liggende, for korte i toppen !! så lageret passer ikke.. så, leiter etter noen dempere da, eller så lar jeg bare bilen stå å bestiller Coilovers.. men var det med penger da ! Sponsor?? hah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Noen som har ferdig sveisa Coilovers til salgs?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 hebta Dempere på GS.. Tok faen meg borti 2 mnd eller mer for å få coiloversa. DET har jeg ikke tid til å vente på. så da får jeg kjøre med det jeg monterer nå, ennsålenge Får legge opp noen bilder når jeg har montert, hvis reinet gir seg da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Den Spaceren satt noe J..... !! Passa ikke helt, så måtte borre litt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hvorfor fikser du ikke fronten? Baaah, den hadde drevet meg til vanvidd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Skal det;) venter bare på time hos lakkerer ! kan ikke ta det hvor somhelst eller, pga det er en verksted skade . men ja.. di er treige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå