liffi Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Synes det var dyrt jeg å!! Men kjøpte meg nye i går! ....................................................................................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Flotte vinterbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Da var lappen min borte:( Fikk i det minste en siste god kveld ute i snøværet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Da var lappen min borte:( Fikk i det minste en siste god kveld ute i snøværet!! ka sjedde `? ute å herja ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Hærja ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Har du litt mer info? Bare litt snurring på en parkeringplass eller full sladd i 60 sona? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Hvordan går det me jobb å sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 De lå bak en annen bil først, så jeg tar det alltid rolig når det er biler bak, men så kjørte di forbi den bilen, så jeg trodde det var en annen som var ute å hærja. fordi tidligere på kvelden hærja vi med en Svart audi. akkuratt lik som politiet kjørte, så jeg trodde det var han. så jeg begynte å slenge litt da. kjørte vell i ca 5 min! Så plutselig kom blå lysa.. så, da hadde jeg kjørt en stund å hærja osv. kontra på kontra. poka brøytekanter etc.. Så når jeg ble stoppa, så hadde di alt på film å gjennomsnitts fart på 67.8 i 50 å 60 sone! Så hva som skjer med jobb osv, veit jeg ikke enda! Får bare håpe alt ordner seg. kommer litt ann på hvor lenge jeg mister lappen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Det er nå du skulle hatt en Whistler, laser/radar varsler i bilen. Da hadde den pepet og varlset deg om at purken drev å målte deg Uansett, veldig synd ... Håper du får den tilbake raskt.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-tech 320i Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Er som regel rundt 3-4 mnd du mister lappen for "uansvarlig" kjøring.. Vet ikke hvor du kjørte da dette skjedde men slikt skal politiet ta til etteretning iforhold til hvor uansvarlig det var. har selv just fått igjen lappen etter å ha kjørt litt for fort og vet hvor jævlig det er, Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 veit, å det suger!! får bare håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Synd med lappen!! Hva slags felger er det, og hvilken dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 har faktisk ikke sjekka merket på dem, men står 225 / 45 / 17" de er 9" brede. passer 5èr ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå