Gå til innhold

DunkelBlau E36 coupe, vintersko side 4 :s

Share

Anbefalte innlegg

Hadde en liten "Photoshoot" en dagen. Eller jeg kaller det det :)

Bilen ble nyvaska, så jeg hadde egentlig ikke lyst til å kjøre den. Så jeg tok noen bilder hvertfall :)

Legger også ved noen interiørbilder siden noen spurte om det :)

IMG_4371.jpg

IMG_4375.jpg

IMG_4383.jpg

Og ja, jeg skulle hatt M-tech ratt, vader interiør, svart dash og gulvmatte. Men jeg syns interiøret funker fett, det er jo helt :D

Men har ikke all verdens penger, en fattig student med 115kr timen på bensinstasjon. Bensin og forsikring er dyrt nok for meg :(

Men hvor mye skal disse bruke? Jeg har målt min til 1,15 og 1,17 liter på mila, og da har jeg kjørt pent syns jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil du har der! 8) Angående forbruket ligger vel normalen på + - 1.0 på mila mener jeg å huske. Varierer jo ettersom hvilken motor du har. Min drar lett literen på mila, ( les: 2 liters 6'er) men noe må man ofre for å kjøre stil :wink:

Sant, derfor jeg SKULLE ha 6'er :)

Har m50 motoren jeg, vet ikke hvordan forbruket er iforhold til M52'n som du har men :)

Men er nok det at det blir mye småturer og den aldri blir helt varm. Blir mye kjørerturer opp og ned til jobb. Ca 7km, og dårlig vei så kjører ikke mer en 60km/t :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har der! 8) Angående forbruket ligger vel normalen på + - 1.0 på mila mener jeg å huske. Varierer jo ettersom hvilken motor du har. Min drar lett literen på mila, ( les: 2 liters 6'er) men noe må man ofre for å kjøre stil :wink:

Sant, derfor jeg SKULLE ha 6'er :)

Har m50 motoren jeg, vet ikke hvordan forbruket er iforhold til M52'n som du har men :)

Men er nok det at det blir mye småturer og den aldri blir helt varm. Blir mye kjørerturer opp og ned til jobb. Ca 7km, og dårlig vei så kjører ikke mer en 60km/t :P

Kan jo ikke ha noe annet :)

Er nok ikke de helt store forskjellene mellom m50 / m52 når det kommer til forbruk. Dårlige veier ja, ikke et ukjent fenomen rundt om i Norge :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen min dette her ja. første bilen jeg kjøpte meg som 17 åring :) sender deg en PM med litt info jeg har om denne.

interiøret er fra 1994, ikke 1998, jeg som fiksa dette i den hehe. er også M3 hattehylle i den faktisk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen min dette her ja. første bilen jeg kjøpte meg som 17 åring :) sender deg en PM med litt info jeg har om denne.

interiøret er fra 1994, ikke 1998, jeg som fiksa dette i den hehe. er også M3 hattehylle i den faktisk :wink:

PM besvart :)

Fra 94 ja, mente forje eier sa det var fra 98. Men kan hende jeg hørte feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er i vertfall veldig lite brukt, var som nytt da jeg satte det inn i den :)

aha, men begynner å bli slitt nå :(

Eller er jo helt, men er nuppete osv. Noen som vet om bra interiør rens?

Skulle gjort det skikkelig rent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall flott bil !

Godt at du vil skifte ut crom lyktene !

Jau :)

Har kjøpt inn orginal lamper som jeg skal teste ut litt gul lyktefilm på :)

Men lampene virker så slitne og vell brukt. Noen som vet om noen tips til å friske dem opp? Er bosch lamper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall flott bil !

Godt at du vil skifte ut crom lyktene !

Jau :)

Har kjøpt inn orginal lamper som jeg skal teste ut litt gul lyktefilm på :)

Men lampene virker så slitne og vell brukt. Noen som vet om noen tips til å friske dem opp? Er bosch lamper

Du kan polere opp glassa viss der er dei som begyner å bli matte eller kjøpe nye lykteglass.

prøv noe slikt ---> http://www.detailersclub.no/artikler/te ... -som-1-2-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan polere opp glassa viss der er dei som begyner å bli matte eller kjøpe nye lykteglass.

prøv noe slikt ---> http://www.detailersclub.no/artikler/te ... -som-1-2-3

Har sett på noe slikt, men det der er vell til plastikk lykter. Og jeg har glass lykter(?)

Har googla det opp mye, men har det står noe om at det ikke går ann å polere/slipe ned glasslykter?Noen som kan bekrefte dette ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...