Gå til innhold

DunkelBlau E36 coupe, vintersko side 4 :s

Share

Anbefalte innlegg

Og der mistet jeg plutselig all respekt for deg, håper du smeller bilen på vei hjem, herregud er det rart det er krig i verden :lol::lol:

haha, fordi jeg trodde tyven var fra påbyggklassen?:)

Snart snø og vinter, så skal ikke se bort ifra at bilen ligger kvessta i ei bjørk ! :(

Hehe neida pen bil du må ta vare på den.

men tåpelig å mene at det må være folk fra yrkesfag som har stjelt de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe neida pen bil du må ta vare på den.

men tåpelig å mene at det må være folk fra yrkesfag som har stjelt de!

Neida, var bare en kjapp tilbakekommentar til han som skrev det. Var bare et lite inlegg uten tankegang. De fleste vennene mine er lærlinger nå, så har ikke noe imot dem:)

Sorry hvis jeg trampet noen på foten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Sidelister?!! Å hei å hå!! At folk gidder og bry seg om noen enkle sidelister, er det mulig!! håper du for dem tilbake, eller bare kjøpe et par nye for 1000-1500,- :)

Har fått på lister nå, kjøpte på koed :) Hadde litt rust under ene lista som har har prøvd å bli kvitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dirty er bare hårsår uansett :-P

Fin bil! men det er noe med den "gt-vinge-kopien" der jeg ikke liker... den er for tykk og ser feit ut, på en bil som er smal og tynn :-s

Vet, men skrudd fast i bakluken, så får ikke gjort så mye :)

Planer om å tette igjen hullene og sette på e46 listen til vinteren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidelister?!! Å hei å hå!! At folk gidder og bry seg om noen enkle sidelister, er det mulig!! håper du for dem tilbake, eller bare kjøpe et par nye for 1000-1500,- :)

Har fått på lister nå, kjøpte på koed :) Hadde litt rust under ene lista som har har prøvd å bli kvitt ;)

er ikke på fører siden bak vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke på fører siden bak vel?

joo:(

Har du historien bak det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp når jeg eide den gikk jeg over hele bilen, og den siden var det eneste jeg fant sikkelig rust under, dette er får den er skadet på den siden og hele pannelet der er byttet. de som gjore det gjore en dårlig jobb og lista var bare limt på når jeg tok den av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Men lagt om til vinterdekk nå, godt å hvertfall ha gjort det :D

Med sommersfelger;

IMGP0073.jpg

Vintersko:

IMGP0173.jpg

IMGP0176.jpg

Superfete orginale 15" felger :D hahaha

Dere ser også at jeg har bytta lykter, det gjorde jeg i sommer, men har vært sen med å legge dem ut :)

Skrudde også opp bilen 3-4 cm foran, bak må jeg vente med til jeg får fjærklemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...