Dirty Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Og der mistet jeg plutselig all respekt for deg, håper du smeller bilen på vei hjem, herregud er det rart det er krig i verden haha, fordi jeg trodde tyven var fra påbyggklassen? Snart snø og vinter, så skal ikke se bort ifra at bilen ligger kvessta i ei bjørk ! Hehe neida pen bil du må ta vare på den. men tåpelig å mene at det må være folk fra yrkesfag som har stjelt de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Hvorfor er det tåpelig? Ikke skyld på han for det da, det var jeg som grilla tanken inn i hodet hans... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Hehe neida pen bil du må ta vare på den. men tåpelig å mene at det må være folk fra yrkesfag som har stjelt de! Neida, var bare en kjapp tilbakekommentar til han som skrev det. Var bare et lite inlegg uten tankegang. De fleste vennene mine er lærlinger nå, så har ikke noe imot dem:) Sorry hvis jeg trampet noen på foten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Får vel beklage jeg også da, men det bor vel mange idioter uti Eidskog !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Får vel beklage jeg også da, men det bor vel mange idioter uti Eidskog !!! Du skulle bare visst Men går på skole på Kongsvinger da, siden Eidskog bare har barne og ungdomslole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Aha... Er ikke så lenge siden jeg så et skabbete E36 prosjekt stå ved et hus langs veien til Kongsvinger... Kanskje verdt å sjekke om denne plutselig får nye lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Dirty er bare hårsår uansett Fin bil! men det er noe med den "gt-vinge-kopien" der jeg ikke liker... den er for tykk og ser feit ut, på en bil som er smal og tynn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Sidelister?!! Å hei å hå!! At folk gidder og bry seg om noen enkle sidelister, er det mulig!! håper du for dem tilbake, eller bare kjøpe et par nye for 1000-1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Sidelister?!! Å hei å hå!! At folk gidder og bry seg om noen enkle sidelister, er det mulig!! håper du for dem tilbake, eller bare kjøpe et par nye for 1000-1500,- Har fått på lister nå, kjøpte på koed Hadde litt rust under ene lista som har har prøvd å bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Dirty er bare hårsår uansett Fin bil! men det er noe med den "gt-vinge-kopien" der jeg ikke liker... den er for tykk og ser feit ut, på en bil som er smal og tynn Vet, men skrudd fast i bakluken, så får ikke gjort så mye Planer om å tette igjen hullene og sette på e46 listen til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Sidelister?!! Å hei å hå!! At folk gidder og bry seg om noen enkle sidelister, er det mulig!! håper du for dem tilbake, eller bare kjøpe et par nye for 1000-1500,- Har fått på lister nå, kjøpte på koed Hadde litt rust under ene lista som har har prøvd å bli kvitt er ikke på fører siden bak vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Sidelister?!! Å hei å hå!! At folk gidder og bry seg om noen enkle sidelister, er det mulig!! håper du for dem tilbake, eller bare kjøpe et par nye for 1000-1500,- Har fått på lister nå, kjøpte på koed Hadde litt rust under ene lista som har har prøvd å bli kvitt er ikke på fører siden bak vel? joo:( Har du historien bak det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 jepp når jeg eide den gikk jeg over hele bilen, og den siden var det eneste jeg fant sikkelig rust under, dette er får den er skadet på den siden og hele pannelet der er byttet. de som gjore det gjore en dårlig jobb og lista var bare limt på når jeg tok den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Men lagt om til vinterdekk nå, godt å hvertfall ha gjort det Med sommersfelger; Vintersko: Superfete orginale 15" felger hahaha Dere ser også at jeg har bytta lykter, det gjorde jeg i sommer, men har vært sen med å legge dem ut Skrudde også opp bilen 3-4 cm foran, bak må jeg vente med til jeg får fjærklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå