Kristian Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=23114485 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Nei, denne har nok ikkje sjans mot ein gt3 rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Mot gt3 rs vil den nok slite litt, men det gjør den ikke til en slappfisk fordet. Utrolig fet kjerre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Helt enig med de ovenfor. GT3 er fortsatt et lite hakk over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 skal ikke si meg i mot men det er nok ikke så langt unna trur jeg... kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Denne fungerer ihvertfall VELDIG bra! Proft satt opp på alle vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Sett på kompressor fra ESS, så vil den voldta GT3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 CSL perfeksjonert... Blir ikke bedre enn dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Sett på kompressor fra ESS, så vil den voldta GT3. Nja, vet ikke helt om jeg har troa på det heller jeg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Neivel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Det går faktisk ann å trimme en Porsche også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Porsche er Porsche..uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Det går faktisk ann å trimme en Porsche også... Nettopp, skal man sammenligne så kan man ikke gå utifra at den eneste skal modifiseres til de grader mens den andre skal forbli orginal... Neivel? Vet ikke helt hva du vil frem til med den videoen? Men skal man sammenligne en vasseste csl'n som durer rundt, så er det kanskje greit å sammenligne den mot den vasseste 911'n også. Den nåværende 911 gt2 rs gjør nordsløyfa på 7.18. Gt3 rs er jo direkte langsom iforhold, med "bare" 415hk bruker den 7.33 mener jeg å huske. Mot gt3 rs sine 444hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Det er jo to vidt forskjellige biler som det er litt vanskelig å sammenligne. Jeg hadde tatt Porschen hver ukedag og dobbelt opp i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå