Gå til innhold

Min E30 - Oppdatering med bilder, side 8.

rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, det var når hun kjørte 6-serien? :P

Skjedd noe med bilen? Mjææ..... Har bytta bensinpumperele :lol:

Kjørte til trøndelag og tilbake, bare for å bevise for sjefen at "den gamle driten der" var en bra bil :D

Beviset er her, ved inngangen til Helltunnelen:

2012-08-16_08-24-28_989-1_zps014b1aec.jpg

Og her er fra når jeg prøvemonterte min (da) nyinnkjøpte campingvognspoiler :lol:

2012-08-09_00-33-02_705_zpsccb3454e.jpg

Har også satt på JOM-coilovers... Tror det er det dårligste understellet jeg i mitt liv har kjørt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten dra den gjennom EU-kontroll nå, siden det plutselig har blitt interesse for røysa igjen :lol: Takk Håvard! :P

Tøff bil:D Hva slags fanger og leppe sitter det på siste bildet?:) Var tøff!:)

Takk for det :)

BBS-frontspoiler og Ford Scorpio-leppe nederst.

582057_10150891868945834_392429025_n_zps14824136.jpg

555817_10150891868580834_55420503_n_zpsef7cd778.jpg

Helt passelig klaring. Bildet med nøkkelen er tatt på midten, og der er leppa litt høyere enn uti sidene.

Syns den er skikkelig kul den E30'en! :D

Takktakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også satt på JOM-coilovers... Tror det er det dårligste understellet jeg i mitt liv har kjørt med!

Stemmer det, halvrått at hu kjørte rundt i den :P

Men dette her, er hva jeg elsker..

2012-08-09_00-33-02_705_zpsccb3454e.jpg

Synes du skal spare opp til hel-lakkering nå ! Så skal jeg hjelpe deg og skru bilen i biter en helg ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, halvrått at hu kjørte rundt i den :P

Men dette her, er hva jeg elsker..

http://i57.photobucket.com/albums/g233/ ... b3454e.jpg

Synes du skal spare opp til hel-lakkering nå ! Så skal jeg hjelpe deg og skru bilen i biter en helg ! :)

Eneste som trenger lakkeres er frontplate, førerdør, bakskjermer, under frontruta, kanaler og bakplate (de fire sistnevnte bør sveises alvorlig før lakkering). Resten av bilen ser egentlig ganske så fin ut.

Hele bilen ble lakkert oppigjen for endel år tilbake, etter noe jeg forsto var en ganske stor skade. Da bytta de frontplate og framskjermer til noe veng-drit som rusta verre enn Opel i saltvann. Har ordna alt det der, så det er bare resten av rusten igjen :P

Gulvet bør også sveises, for jeg blir så jævlig våt på venstre fot når jeg kjører i regn :lol:

Sååå, er du god til å sveise? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord :)

Var på biltema og kjøpte transparent film for en stund siden. Lurer på om jeg skal klistre det på nederst på BBS-spoileren. Ser jo på bildet hvordan den ser ut. Har lakka den oppigjen sikkert 5-6 ganger siden jeg satt den på, men blir sånn som det der etter typ en måned :P Det hjelper endel med leppa, men ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Flott bil! :D Laaaaav mann, tøft! 8) Har forresten omsider fått levert panseret jeg kjøpte av deg i fjor høst, til lakk! :oops: Så nå blir det endelig bredfront på bilen! :)

Hehe, ja jo takk :P

Alt sammen kom frem like helt også? Må si jeg var skeptisk når han ville kjøre med det på taket. Så for meg vindfanget i det, og et panser som flagret bortover motorveien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt hele opplegget til brekket, skiver og bremseklosser bak. Nå bremser den på stålet, og så lenge den gjør det, kommer den ikke gjennom noen eu kontroll :P

Må vel montere originale fjærer for visning også, men ikke forvent noen bilder av det. Toppen av skam :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...