[space] Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Er det mulig å fikse dette her uten omlakkering av hele døra? Blitzen får det til å se ekstra ille ut da, men de er ganske dype. (Er Golfen til en kompis på jobben) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Hadde noe lignende på min bil. Trenger ikkje lakkere opp att døra, nei. Et bilpleie-senter fikser det der lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 De bare fyller i, våtsliper og polerer opp igjen, eller noe i den duren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 at avhenger jo også litt av hvordan resultatet skal bli. har den gått igjennom klarlakken så er det kun lakkering som vil gi 100% resultat igjen. Når du fyller opp og sliper ned igjen så vil det bli veldig bra, men for et trent øye være mulig å se at noe er gjort der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Noen som har noen forlag til noen som fikser dette i Osloområdet? Kanskje de i Kjelleren på Konows? De er jo lakkerere, men driver også med polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 kom innom stenshagen så kan gutta se på det. Det er ett firma som holder på i garasjen vår. http://www.skadevekk.no Jeg har også noen planer jeg skulle snakke med deg om så vi kan ta en kopp kaffe også! Edit så at det ikke var din bil, men han kan snakke med de fordet. Skal sende deg en mail om en plan jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Sjekka opp siden dems. Så jo ut som bra resultater derfra Han kommer nok til å sjekke det opp nærmere. Jaha? Bare å sende mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå