niklasf91 Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Hei:) Jeg har tenkt til og legge noe ledd lys under den ene døren. Dette vil jeg skal komme på når jeg opner døren, og da tenkte jeg at jeg kunne koble den på dør føleren. Men hvor er egentlig dør føleren på en 316i E46 På forhånd takk
Scampi Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Du har vel lys i fotbrønnen, bare trekk kabler fra det. Eventuelt kupélyset.
steinar84 Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 dørføleren er en mikrobryter i låsekassa. ta heller strøm til de lysa dine fra fotbrønn belysninga. ikke rot borti dørbryterne. det kan lage krøll med sentrallås, el.vinduer og mer.
steinar84 Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Du har vel lys i fotbrønnen, bare trekk kabler fra det.Eventuelt kupélyset. litt sein jeg jah.
Trollet_ Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Har ikke e46 lys under dørene som lyser opp bakken rundt bilen når du har døra åpen?
niklasf91 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Bilen har ikke lys i forbrønnen, og den har ikke lys fra før av under dørene:) Jeg har alerede koblet opp angel eyes på lyset oppe i taket, så har ikke lyst til og putte mer ledninger der, noen andre forslag?
Trollet_ Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Må da være 1000 plasser du kan koble til? har da mer enn et lys i taket?
niklasf91 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Må da være 1000 plasser du kan koble til? har da mer enn et lys i taket? Joda, men da må jeg dra så lange ledninger gjennom taket, og bak til de bakre lysene i taket.. Kunne ha tenkt meg noe simplere en det:P
Sjøbuse Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 ...har du koblet angel eyes i taklyset? helt sikkert så de kommer på når han låser opp bilen bare.
StigJ Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Ikke verre enn å slenge på et relè og bruke spenningen fra kupèlyset som "remote". Da kan du ta en tykkere ledning rett fra batteriet og slenge på så mye tivolilys og discokuler du bare orker.
Scampi Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 ...har du koblet angel eyes i taklyset? helt sikkert så de kommer på når han låser opp bilen bare. Joda, bare virket rart... Men jeg trodde lys i fotbrønnen var standard på E46 og nyere?
niklasf91 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 ...har du koblet angel eyes i taklyset? helt sikkert så de kommer på når han låser opp bilen bare. Joda, bare virket rart... Men jeg trodde lys i fotbrønnen var standard på E46 og nyere? Det kan jeg ikke svare deg på, annet en at min e46 ikke har det, og det er en helt original e46. Men når jeg ser under der, så ser jeg ett firkantet merke, muligens en mulighet for fot lys:)
niklasf91 Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 Kan noen forklare meg nyaktig hvordan jeg skal koble opp en "rele". Hvor den skal være, hva den skal kobles til osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå