Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg har tenkt til og legge noe ledd lys under den ene døren. Dette vil jeg skal komme på når jeg opner døren, og da tenkte jeg at jeg kunne koble den på dør føleren.

Men hvor er egentlig dør føleren på en 316i E46 :?:

På forhånd takk :)

7qxa2wmuqbdlhho0n4ls.jpg

Skrevet

dørføleren er en mikrobryter i låsekassa. ta heller strøm til de lysa dine fra fotbrønn belysninga. ikke rot borti dørbryterne. det kan lage krøll med sentrallås, el.vinduer og mer.

Skrevet

Bilen har ikke lys i forbrønnen, og den har ikke lys fra før av under dørene:) Jeg har alerede koblet opp angel eyes på lyset oppe i taket, så har ikke lyst til og putte mer ledninger der, noen andre forslag? :)

Skrevet
Må da være 1000 plasser du kan koble til? har da mer enn et lys i taket?

Joda, men da må jeg dra så lange ledninger gjennom taket, og bak til de bakre lysene i taket.. Kunne ha tenkt meg noe simplere en det:P

Skrevet
...har du koblet angel eyes i taklyset?

helt sikkert så de kommer på når han låser opp bilen bare.

Skrevet

Ikke verre enn å slenge på et relè og bruke spenningen fra kupèlyset som "remote". Da kan du ta en tykkere ledning rett fra batteriet og slenge på så mye tivolilys og discokuler du bare orker.

Skrevet

Joda, bare virket rart...

Men jeg trodde lys i fotbrønnen var standard på E46 og nyere?

Skrevet

Joda, bare virket rart...

Men jeg trodde lys i fotbrønnen var standard på E46 og nyere?

Det kan jeg ikke svare deg på, annet en at min e46 ikke har det, og det er en helt original e46.

Men når jeg ser under der, så ser jeg ett firkantet merke, muligens en mulighet for fot lys:)

Skrevet

Kan noen forklare meg nyaktig hvordan jeg skal koble opp en "rele". Hvor den skal være, hva den skal kobles til osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...