sluquet Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Hei! Fått meg en E91 07 320d med iDrive, og har trykket litt rundt for å bli litt kjent med menyene. Har funnet noe under climate som jeg ikke helt skjønner, og det står ingenting om det i instruksjonsboken. Sikkert et dumt spørsmål, men hva er funksjonen til "individual timer" i climate-menyen? Testet såvidt å sette på timer, gå ut og låse bilen og joda, lufteanlegget skrudde seg på tidspunktet jeg hadde spesifisert. Er dette en coupevarmer? Han jeg kjøpte bilen av sa nemlig at det ikke var coupevarmer i bilen. Med flau hilsen, Sluk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Den funksjonen du refererer til er nok bare ventilasjon som slår seg på, ikke kupèvarmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Tusen takk for svar. ganske meningsløs funksjon da med andre ord? Ser ikke noe poeng i å starte ventilasjonen før man kommer til bilen hvis den ikke varmer / evt. kjøler ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Den henter jo luft utenfra og da vil jo bilen bli nedkjølt, sålenge det er sol ute. Da lufttemperaturen er lavere enn i sola. Men så klart det er jo veldig begrenset kjøling uten A/C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå