Gå til innhold

lakkering, badlook og diverse :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Prøver å samle meg litt informasjon om hva folk tar for privatlakkeringer. Har en E30 2-dørs som straks er ferdig grunnet og sparklet, mangler bare lakk og klarlakk. Hvor mye ville dere tatt for lakkeringen om jeg gjorde alt forarbeidet med maskering og klargjøring av bil, samt grunning/sparkling? Kan vel ikke være snakk om mange lappene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, konkuranse for automote :P neida, de jør sin greie : ) vi prøver å lage biler slik kunden ønsker det uten at det koster flesk (men kvaliteten er selvfølgelig der fordi) : )

5-6tusen, men da tar vi maskering: )

men da jør vi ikke noe med grunnarbeidet. kan seffølgelig si ifra vis vi ser det er noe og bli enig om en pris for å ordne det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå caben der, skal den se slik ut? :P

Sånne kommentarer syntes jeg egentlig man burde holde seg for god for.

Greit nok at man ikke liker helt stilen på tralla, men den er da gjennomført som fy og man ser at byggeren vet hva han/de driver med.

(Litt lei av slengbemerkninger hver gang noen putter noe annet på bilen enn m-tech)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir jo ikke bare bilder av bmw, men så lenge ingen har noe imot at det er bilder av andre biler legger jeg ut bilder for å vise litt av hva vi jør : )

setene til bilen min er ferdig imorgen, så da legger jeg ut bilder av de : )

ta kontakt hvis noen er int i trekking av seter ! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...