bakke Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 hehe, bmwkizn du får komme med din da vettu : D tror ikke prisen skal være noe å si på nei : b "logon" :-b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Hehe, sjefolainen logo da, Terminator FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Hallais! Bra arbeid! Tenker å hellakkere min E39. Biarritzblau. Pris? Svar på PM eller linken om bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 kommer flere bilder når ny felgene er på : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Konkuranse for automote... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Prøver å samle meg litt informasjon om hva folk tar for privatlakkeringer. Har en E30 2-dørs som straks er ferdig grunnet og sparklet, mangler bare lakk og klarlakk. Hvor mye ville dere tatt for lakkeringen om jeg gjorde alt forarbeidet med maskering og klargjøring av bil, samt grunning/sparkling? Kan vel ikke være snakk om mange lappene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 hehe, konkuranse for automote neida, de jør sin greie : ) vi prøver å lage biler slik kunden ønsker det uten at det koster flesk (men kvaliteten er selvfølgelig der fordi) : ) 5-6tusen, men da tar vi maskering: ) men da jør vi ikke noe med grunnarbeidet. kan seffølgelig si ifra vis vi ser det er noe og bli enig om en pris for å ordne det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 litt vanskelig å se flakesn på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Den blå caben der, skal den se slik ut? Sånne kommentarer syntes jeg egentlig man burde holde seg for god for. Greit nok at man ikke liker helt stilen på tralla, men den er da gjennomført som fy og man ser at byggeren vet hva han/de driver med. (Litt lei av slengbemerkninger hver gang noen putter noe annet på bilen enn m-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Sikkelig bra jobbet,morro å se litt forskjellige stiler. Stå på,virker som du/dere har greie på hva dere driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 blir jo ikke bare bilder av bmw, men så lenge ingen har noe imot at det er bilder av andre biler legger jeg ut bilder for å vise litt av hva vi jør : ) setene til bilen min er ferdig imorgen, så da legger jeg ut bilder av de : ) ta kontakt hvis noen er int i trekking av seter ! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Har en E60 som jeg kunne tenke meg å hellakere i hvit med sort tak.. hva snakker vi om i pris... ? Sånn ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hm.. nå kjente jeg at jeg fikk lyst til å ta racerbilen opp til steinkjer for en liten lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Ja syn det er så langt unna hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå