Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er bra lyd i 88rs2 og masse instilinger men den har ikke usb uten adapter og det er dårlig og manøvrere mellom sanger via usb. har ikke testa selv da men..

Skrevet

Meget bra spiller med som skrevet over dålig til iod/iphone og usb. Men er en spiller som er laget for lydkvalitet. Og prisen er veldig bra, den forblir ikke på tilbud til 2995,-

Skrevet

du får rapportere når du har mottatt den.

modellen har jo en P i modellnavnet, så da kan du ihvertfall ettermontere div. units for å kunne ta inn iPod, USB eller bluetooth. (ip-bus)

Skrevet

Hentet spilleren i går! Den passet knallbra i min e34, og lyden fikk seg et skikkelig (skikkelig!) løft! Var genialt at man kan montere opp en egen mikrofon som stiller inn lyden avhengig av akustikken i bilen og hvor man sitter 8)

Bilder kommer senere i dag!

• 4 weeks later...
Skrevet

fin spiller !

personlig har jeg forgjengeren og er meget fornøyd :)

en kompis som har samme spiller som deg fikk et tips om å sette alle innstillinger på forsterker(e) på midten, ta vekk filter-effekten på forsterkern(e) og bruke spillern sin :)

Skrevet

Er så og si ingen som er justert på, bare bassvolumet som er justert ned noen hakk! Fikk også min UB-100, USB-overgang, og det fungerte også knallbra! Så nå kan jeg både spille cd, via AUX og usb :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...