Gå til innhold

Sheamus's BMW 1990 535i

Sheamus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle foringer i forstilling er greit men ikke de kasterstage foringer som står på travers. Kan jo ikke kjøre mer enn 100 med slik som den står nå, det er mer enn 5cm i dødgang :) Bremseskivene må skifte også. fjerne ruster på kalipper...

lgev8aigfrc9cycv1df2.jpg

Startmotoren ser veldig slitt ut, demonter i den.

ojmvvzoru3rejtf08se9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stramme styresnekka er en lett jobb. Det er vell kun 2 umbrako skruer du trenger å røre. Hvordan dette utføres er jeg ikke sikker på, men du skjønner det lett viss du ser på selve snekka. Fikk en veldig godt forklart oppskrift på hvordan man gjør det men den har jeg jaggu rota bort i en eller annen tråd her inne :S

Fjerning av rust? Sandblåsing er bra har jeg hørt :P Men jeg har brukt wurth sine produkter, blandt annet rustløseren, rustfjerneren og den rust"melka" til å spraye på til sist, så klæasjer man bare på noe tectyl f.eks fra Biltema o.l

Hammerite maling er og fint å bruke på stag osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja, jeg må feste mindre i helgene og jobbe med bilen, hehe men kompisen som eier i garasjen også skal orde med gassflasken pga den er tom. Det er litt igjen sveis på der og der... Men har sparkel på kanalene og i tanklokket :wink: Venter bare på mye snø så får jeg fri fra jobben, jobb i anlegg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...