Sheamus Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Begynne demonter i forstilling nå helg... Montere slanger til tanken og bak fangeren ikveld og jobbe med mercedes 190E 1990 pga trenger lite pleier og skifte tennplugger som er to år gammel står nå. Den rullet bare 111200km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Blir bil det her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Den Mercedesen var strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Alle foringer i forstilling er greit men ikke de kasterstage foringer som står på travers. Kan jo ikke kjøre mer enn 100 med slik som den står nå, det er mer enn 5cm i dødgang Bremseskivene må skifte også. fjerne ruster på kalipper... Startmotoren ser veldig slitt ut, demonter i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Har tatt ut kasterstage og skal ha ny kasterstage ink. oppheng og foring Børste og rustspray er ikke 100% fjerne ruster, hvilken spray som kan fjernes? og hvordan stramme styr snekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Å stramme styresnekka er en lett jobb. Det er vell kun 2 umbrako skruer du trenger å røre. Hvordan dette utføres er jeg ikke sikker på, men du skjønner det lett viss du ser på selve snekka. Fikk en veldig godt forklart oppskrift på hvordan man gjør det men den har jeg jaggu rota bort i en eller annen tråd her inne :S Fjerning av rust? Sandblåsing er bra har jeg hørt Men jeg har brukt wurth sine produkter, blandt annet rustløseren, rustfjerneren og den rust"melka" til å spraye på til sist, så klæasjer man bare på noe tectyl f.eks fra Biltema o.l Hammerite maling er og fint å bruke på stag osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Hehe, så blir det hammerlakk sprayboks eller maling i stage, arm, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 535i venter på nye deler... kastestager, bremseskiver, dempere, fjærer, tårnlager, +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 de demperne foran så litt slitne ut hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Husker da jeg tok ut mine dempere.. De var fullstendig ødelagte. Endte opp med en svær kasse med stål da vi var ferdig å plukke av deler som var ødelagte Men deilig å få på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Hehe, Ja! var FULL olje på utvendig dempere og oppi fjør-beiner. Olje spre hele gulvet Bakstillingsdeler står i stål-kassen også, fin samle stål pga får lite penger og lage en ny bmw igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Det her ser ut som kommer til å bli jævlig bra! Gleder meg til å se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Ja, jeg må feste mindre i helgene og jobbe med bilen, hehe men kompisen som eier i garasjen også skal orde med gassflasken pga den er tom. Det er litt igjen sveis på der og der... Men har sparkel på kanalene og i tanklokket Venter bare på mye snø så får jeg fri fra jobben, jobb i anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå