ConCon Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Vurderer å selge min 1995 modell BMW 320i. Utvendig farge: Montrealblå metallic Innvendig farge: Lys grå, grå og svart Motor: M52B20 Gir: 5-trinns Manuell Førstegangregistrert: 20. juni 1995 Km-stand: 293000 (bilen bærer ikke preg av denne) Positivt Pen og original bil i god teknisk stand, mange nye slitedeler. Meget pen og ryddig innvendig. Tørr og fin i gulv Hatt bilen i over 2 år, pent kjørt. Kjører alltid motoren driftsvarm før turtalsnålen får passere 3000 rpm. EU-godkjent frem til mars 2011. Servicehefte og diverse verkstedkvitteringer medfølger. Jeg har byttet olje og filter hver 10.000 km. Veldig billig i drift, bensingjerrig! Bruker ca 0,8 ved blandet kjøring. Småkjøring om vinteren går også fint under literen Utstyr Skinninteriør Sportsseter Delt nedfellbar bakseterygg (50/50) Nakkestøtter bak Originale velourmatter Pioneer CD-spiller (ikke den på bildene) 6 originale høyttalere Ferdig opplagt (sjult) phonokabel til subber (subber følger ikke med) M-girspak i skinn med lys Håndbrekk i skinn Sportsratt i skinn Elektriske vinduer foran og bak Elektriske speil Elektrisk takluke Stor kjørekomputer Varmeseter Servostyring ABS bremser Antispinn 2 Airbags Startsperre Original fjernstyrt sentrallås Avtagbart hengerfeste (tror dette er ubrukt) Tåkelys M-sidelister Lakkerte kanalskjørt Hvite blinklys foran og på siden Originalt ekstra bremselys i bakrute Nye 17" M6 felger med nye 215/45/17 sommerdekk. Bra piggfrie Nokian Hakka R 205/55/16 (meget gode dekk, ruller lett og sitter bra på veien) på originale BMW alu. Det følger også med varseltrekant, jekk, hjulvinne, reservehjul og førstehjelpsskrin (alt originalt) i bagasjerommet Negativt - Bagasjelokket reagerer ikke på sentrallåsen, så denne må låses/åpnes manuelt med nøkkel. - Setevarmen i førersetet fungerer kun i ryggen. - Lite hull på kanten av førersetet. - Noe steinsprut og småriper. - Håndbrekket kunne tatt noe bedre. Ellers er dette en bra bil med mange års kjøreglede foran seg Helt nye bilder, tatt 1. juli 2010 Det siste bildet er fra desember 2008 Selges fordi jeg har lyst på E36 325i men er godt fornøyd med bilen, så selges kun hvis jeg får et ålreit bud Pris: kr 50.000,- Kontaktinfo Tlf: 98 48 06 29 E-post: christian384@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Glimrende eksempel på at høy km stand ikke trenger og tilsi at en bil er i dårlig stand! Pen bil, og lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 meget pen og ryddig e36! tydelig at km ikke har noe å si ved riktig vedlikehold/ behandling. selg den til noen som vil ta vare på den : ) ville heller vurdert å bygget om denne enn å kjøpt en annen 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Ja, håper noen vil fortsette å ta vare på den, det er en glad bil som har mange flere km å gi Kunne gjort det, men er ikke så stor fan av ombygde BMW'er, dessuten har jeg ikke nok kunnskap til å gjøre det Så blir nok til at jeg selger den og kjøper meg en original 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBMW Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 kjempe flott bil der! som sagt, høy km stand trenger ikke å tilsi at bilen er i dårlig stand. heldig som får ta over denne, lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Takk takk Ja det er sant som dere sier, km-stand viser jo kun hvor langt bilen har rullet, ikke hvordan og forteller heller ingen ting om bilen, hverken visuelt eller teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Bilen er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå