bjerkis Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Da var E91 byttet ut til fordel for en litt nyere 5 serie. meget fornøyd med bilen så langt, å utrolig sprek og villig diselmotor. bildene er fra anonsen, håper på litt fint vær snart så jeg får tatt litt bilder selv også mere info og bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Denne så jeg i dag! Gratulerer med fin og godt utstyrt E60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Denne så jeg i dag! Gratulerer med fin og godt utstyrt E60! stemmer nokk det ja Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Nydelig bil. Går selv og drømmer om E60 om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 nydelig bil, flott interiør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 ser veldig strøken ut:)) gratiss.. Går faktisk å tenker på å kjøpe meg en nesten sånn en som neste bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Gratulerer med ny bil Øystein Så bra ut denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Veldig pen bil ja! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Denna så strøken ut og med riktig fin motor!!! Utstyr er heller ikke noe og si på... Hvorfor klarer jeg ikke overtale fattern til å gå et hakk opp i motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Gratulerer så mye, og velkommen til e60 verdenen Tenker meg du blir fornøyd med denne! Flott bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Grattis med flott dieselbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Grattis øystein! Blir sikkert E60 på meg og igjen. en 05 525 IA 218 HK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Litt opdatering. fått montert litt deler: -acs bakrute senker -acs bagasjelokk vinge -sorte nyrer -carbon front spoiler -carbon emblemer forran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Vakker bil! Så den "live" og. Har en slik lippe liggende, syns den blir lav. Tenker litt på vinteren:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 tøff bil! hva med felger og senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå