jonasdavidsen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 hei=) Tenkte jeg skulle legge ut noen nye bilder av bilen min i å med at jeg nylig fikk den polert av en kompis Lars Kristian Belle. Resultatet ble helt magisk=) meget dyktig fyr! hadde masse vaskeriper. Panseret og sideskjermen hadde appelsinlakk etter en dårlig lakkering som ble gjort etter et uhell med en skiftenøkkel i vinter.. Men 12 timer med sliping, rubbing og polering ser det 100 ganger bedre ut:) takk til lars kristian håper den faller i smak..vil da tro det;) OGSÅ NOEN REDIGERTE=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 pent! har du peiling på hvilke produkter som ble brukt under poleringa? blei ihvertfall pent resultat! Rød e30 sammen med svart er det absolutt peneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Dette var jo ikke dumt! Nydelig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Dette så jo meget bra ut... Det er verd jobben vegfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Saft suse, for en bil! Men det grønne bilde var bare ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Nydelig bil! Du har vel ikke noen før - etter bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 NYDELIG bil, ikke mye som overgår disse. Men for å ha noe å kritisere; den spylertanken.. den skriker litt jalla ut av et ellers strøkent motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Wundebar! Herlig gjennomført bil, bilder og detail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Lekkert:) Mener jeg så denne i fjor, når jeg var på vei ut på Hvaler. Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Jebus for et stykke kunst, Godt å se noen virkelig tar vare på godbilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 e30tic<: det er jeg veldig enig egentlig, men den gamle var stygg så tenkte jeg skulle se hvordan det så ut med rød, også fikk jeg bar aldri rota meg til å kjøpe en ny! skal gjøres har ingen direkte før og etter men han som polerte har lakt ut en tråd om jobben med bilen på et eller annet billpleie forum, legger ut linken her når jeg får den... er nok et eller fler før etter bilder der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Lekkert:) Mener jeg så denne i fjor, når jeg var på vei ut på Hvaler. Kan det stemme? det stemmer nok veldig bra... har hytte der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Deilig med blank bil, blei knallbra resultat Den carbonflappen du har, er den bare skrudd utenpå orginalvingen?? Hvor kjøpte du den evnt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå