Padrino Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Heisann, fikk med et par speil da jeg kjøpte bilen. Tenkte jeg skulle lakere de i morgen, men ville bare forsikre meg om at det er virkelige speil som er beregnet på E36. Ta en titt på bilde, trenger tilbakemelding til i morgen. Speilene virker kanskje litt simple og det er mye plast på de Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 er iallefall m3 look speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Dette er billige ettermarkeds speil. Org M3-speil er endel mer forseggjorte (mtech kom med vanlige firkanta speil) Om de passer din bil er vanskelig å se ut ifra bildene, men er jo veldig lett å ta av speila og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padrino Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Ja, da har jeg tatt av speilene og fått satt på de nye. Fungerte fint det : ) , men kontakta var forskjellig (lett og fikse). Men da over til fargevalget, de er nå lakka krom. Fungerte ikke helt ultimalt men greit nok under tvil. Tenkte jeg skulle lakke de blå slik som bilen, men svart er kanskje et alternativ også? Blå eller svarte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Begge deler ser jo bra ut Her er bilde av blå bil med svarte speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Når du først skal lakkere de lakerer du de i bilensfarge. Du KAN ikke kjøre rundt med krom speil, det er det værste som fins på e36 og BMW kjennerelt. Enten lakere eller montere de gamle speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Når du først skal lakkere de lakerer du de i bilensfarge. Du KAN ikke kjøre rundt med krom speil, det er det værste som fins på e36 og BMW kjennerelt. Enten lakere eller montere de gamle speilene. Henger meg på den her, chrome speil hører IKKE hjemme på BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padrino Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Da blir det nok til at jeg går for blå slik som bilen. Speilene jeg har, henger på en ekstra svart "plate" bakpå, skal denne lakeres blå også?`blir så i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Det er adapterplate til speila, bare lakker den blå og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Adapterplata er lakkert i bilens farge på org M3 så blir overhodet ikke rart om du lakkerer hele speilet med plata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå