sladjan Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Halla folkens. Mange her inne kjenner til bilen min, men sikkert ikke alle som har vært inn på tråden min enda. Tok en skikkeli vask i dag og tenkte jeg skulle ta noen bilder, er amatør når det gjelder kamera og bruker canon 400d med org. linse så er ikke det beste akkurat ( Skulle gjerne bodd litt nærmere EHD her inne og fått han til å ta noen bilder, hehe ) Noen av bildene ble litt mørke da jeg hadde litt problemer med å få bilen lyst opp på en måte. Ingen av bildene er redigert. rett fra kamera. Ene lykten min dugga litt, har nye pakninger til lyktene liggende må bare få byttet de ut en dag. Kom gjerne med komentarer og synspunker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 For det første, du kunne venta i 2 sekunder med å ta det ene bildet sånn at den stygge blå bussen hadde kommet seg ut av bildet Og for det andre: Må si at bilen din er helt sykt pen! Ganske lik de fleste andre, men ser mere gjennomført ut Elsket det 8. bildet! Ser ut som bilen er i full fart fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Akkurat en sånn BMW E36 skal se ut,helt nydelig. Å takk for at du ikke lakkerte lister å sånt i samme farge som bilen Tusen takk for bildene,trenger sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Helt perfekt E36, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneSch Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 denne er helt nydelig! virkelig en inspirasjon til hva som skal gjøres med min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 takker så mye for hyggelige komentarer. Kjekt å høre at folk liker bilen da jeg har brukt lang tid på å få den slik den er i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Nydelig bil Sladjan. Alt er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 En dag kommer jeg og tar bilen din!!! neida:) Fyf for en strøken bil, dette må vell være noen av norges fineste firdørte e36! uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 En dag kommer jeg og tar bilen din!!! neida:) Fyf for en strøken bil, dette må vell være noen av norges fineste firdørte e36! uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Takker så mye Østgård thomascr: bare å komme det hehe takker Her er noen bilder til jeg tok i garasjen på lagunaen her i bergen. glemte å føre de over fra kameraet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 kommer! hehe:) vurdert en mild toning av rutene eller?=) Siste prikken over i'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 kommer! hehe:)vurdert en mild toning av rutene eller?=) Siste prikken over i'en! Har tenkt på å tone veldig lite. Liker ikke når det blir for mørkt. Men det koster mer enn det smaker. Tenkte å kjøpe en rullegardin bak da vil bilens sidevinduer automatisk bli litt mørkere. Får prøve det først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 fin bil det der, ser deg på Os av og til:) menne du må få på M3 GT-lippe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 fin bil det der, ser deg på Os av og til:) menne du må få på M3 GT-lippe! Takker flott den e60en din også Hilste på deg en gang, der 80sona begynner på vei mot os. Familien min bor på Os så er der ofte. Kunne gjerne tenkt meg gt-splittera igjen eller den samme lippa som den som er på bare den bygger litt mer ned liksom, men bilen er alt for lav til noe lippe egentli ihvertfall ikke m3 gt lippa. den bygger enda mer ned vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Peeerfekt og strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå