marcushs Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23235279 ta en titt på den, helt forferdelig... noen som mener dette er kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Ja det der er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 SATAN! Det er trolig det verste jeg har sett noen gang, og jeg har sett mye stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 herregud,er det mulig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Hadde gitt 4.000 for å ødelegge den i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 I noen land er de mer ekstreme enn andre. Ser man på navnet til selgere, skjønner man fort hvorfor bilen ser slik ut. "Siva Ruban Vellupillay" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Det finnes også etniske nordmenn som ser ut til å ha en seksuell tiltrekning mot plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Så skikkelig "for seg gjort" med de høytalerne bak samt resten av bilen men godt noen har god smak på styling og lakk da lurer på om jeg gikk feil retning med min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Det finnes. Men ser man slike biler er det i hovedsak litauere, polakker osv. Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 FAIL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Gjennomført lakkering av stylingen.. Han har lissom gjort ALT feil.. Bommet med høyden på bilen, felgene, lakkeringen, og interiøret.. For å ikke snakke om lexuslampene bak.. Eller de rosa belteputene i baksetet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Jeg for min del er glad for at folk har forskellig smak. Blir bare så jeg syns at min bil blir enda finere når jeg ser slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Jeg syns nesten det er bedre med et par av disse istedet for sølvgråe avensis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Sier bare http://www.barryboys.co.uk/ SINNSYKT mye grimt! Kan ikke fatte hvordan folk kan ha så utrolig dårlig smak. Greit at man vil skille seg ut osv, men hvordan i h... klarer noen å gjøre ALT feil? Hadde han droppa all jalla-stylingen (som han tydeligvis ikke har råd til å lakke skikkelig) og heller prioritert senk og felg (gjør 90% av bilen) så kunne han faktisk hatt en fin bil. Nå er den bare ødelagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Lars89: Så du den E30'en på siden du linket til? Fytti grisen.. Bilen trådstarter linker til er jo et vandrende vrak for seg selv, skulle faktisk kjøpt den og levert den til huggern med en gang, hadde jeg hatt penger that is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå