Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 SATAN! Det er trolig det verste jeg har sett noen gang, og jeg har sett mye stygt! sett disse da? her er helt klart det værste jeg har sett. stakkar E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Se på navnet da Skjer slik da du kommer til Norge og får sett Fast and Furious for første gang x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Selv om disse bilene ikke er min smak og er heller ikke noe jeg vil bli sett kjørende i, får jeg litt vond smak i munnen av å "erte" dem. For det første skaper de litt farge og variasjon i bilparken, og er det noe dagens sjø av mørke biler trenger så er det nettopp variasjon. Enda viktigere er det likevel at personene bak bilene bryr seg tydeligvis nok om dem til å bruke godt med tid til å forme glassfiber, montere diverse spoilere og å lakkere. Slike personer trenger vi flere av ... Spesielt nå som bilhold blir stadig mer upopulært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Det der er ikke bilhold, den bilen blir mest sannsynligvis skrotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Det der er ikke bilhold, den bilen blir mest sannsynligvis skrotet Det kan godt være ... Og poenget mitt var ikke hva som hendte med de enkelte bilene, men heller det at persone bak dem tydeligvis bryr seg nok til å bruke tid og penger på dem. Så da får det heller være at resultatet ikke overholder dine estetiske verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Nesten litt rart at bilen ikke hadde sete-trekk, det hadde fullført stilen! Men stilig bil, flott at folk gjør bilene sine spesielle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Nesten litt rart at bilen ikke hadde sete-trekk, det hadde fullført stilen! Men stilig bil, flott at folk gjør bilene sine spesielle Hvorfor skal man ha setetrekk når man kan bruke refleksvest rundt setet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Selv om disse bilene ikke er min smak og er heller ikke noe jeg vil bli sett kjørende i, får jeg litt vond smak i munnen av å "erte" dem. For det første skaper de litt farge og variasjon i bilparken, og er det noe dagens sjø av mørke biler trenger så er det nettopp variasjon. Enda viktigere er det likevel at personene bak bilene bryr seg tydeligvis nok om dem til å bruke godt med tid til å forme glassfiber, montere diverse spoilere og å lakkere. Slike personer trenger vi flere av ... Spesielt nå som bilhold blir stadig mer upopulært. Kunne sagt meg enig i den der, men det gjør jeg ikke. Greit nok at bilhold blir stadig mer upopulært, men det betyr ikke at dette er bilhold selv om de bruker penger på bilen, og prøver å gjøre den "bra" eller good lookin'. Det vi trenger er flere, la oss si, entusiaster, som vedlikeholder bilene sine og behandler dem med respekt, men som velger å ikke ødelegge dem med alt for mye ettermarkeds idioti som f.eks store hekkespoilere av typen vist over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Ser at bilen har vært til salgs lenge, endelig tatt seg råd til og kjøpe seg lakkboks nå . Den ser enda verre ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Super tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 åååhh.. MUJAFFA husker jeg spilte det for mange år siden. Cool! Edit: http://www.spill.no/play.aspx?id=156 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Stakars E28 litt oppi der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Håper det innføres en straffe avgift på slike biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 SATAN! Det er trolig det verste jeg har sett noen gang, og jeg har sett mye stygt! sett disse da? Den bilen tror jeg faktisk at jeg har eid (bilcrossbil nå), har bilder av den hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Så den sånn ut da du eide den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå