Gå til innhold

Finner man mer harry overstyla bil?

marcushs
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv om disse bilene ikke er min smak og er heller ikke noe jeg vil bli sett kjørende i, får jeg litt vond smak i munnen av å "erte" dem. For det første skaper de litt farge og variasjon i bilparken, og er det noe dagens sjø av mørke biler trenger så er det nettopp variasjon. Enda viktigere er det likevel at personene bak bilene bryr seg tydeligvis nok om dem til å bruke godt med tid til å forme glassfiber, montere diverse spoilere og å lakkere. Slike personer trenger vi flere av ... Spesielt nå som bilhold blir stadig mer upopulært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke bilhold, den bilen blir mest sannsynligvis skrotet

Det kan godt være ... Og poenget mitt var ikke hva som hendte med de enkelte bilene, men heller det at persone bak dem tydeligvis bryr seg nok til å bruke tid og penger på dem. Så da får det heller være at resultatet ikke overholder dine estetiske verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt rart at bilen ikke hadde sete-trekk, det hadde fullført stilen! Men stilig bil, flott at folk gjør bilene sine spesielle :)

Hvorfor skal man ha setetrekk når man kan bruke refleksvest rundt setet? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om disse bilene ikke er min smak og er heller ikke noe jeg vil bli sett kjørende i, får jeg litt vond smak i munnen av å "erte" dem. For det første skaper de litt farge og variasjon i bilparken, og er det noe dagens sjø av mørke biler trenger så er det nettopp variasjon. Enda viktigere er det likevel at personene bak bilene bryr seg tydeligvis nok om dem til å bruke godt med tid til å forme glassfiber, montere diverse spoilere og å lakkere. Slike personer trenger vi flere av ... Spesielt nå som bilhold blir stadig mer upopulært.

Kunne sagt meg enig i den der, men det gjør jeg ikke. Greit nok at bilhold blir stadig mer upopulært, men det betyr ikke at dette er bilhold selv om de bruker penger på bilen, og prøver å gjøre den "bra" eller good lookin'. Det vi trenger er flere, la oss si, entusiaster, som vedlikeholder bilene sine og behandler dem med respekt, men som velger å ikke ødelegge dem med alt for mye ettermarkeds idioti som f.eks store hekkespoilere av typen vist over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...