Glenno Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Autoslalåm søndag 11 juli kl 12 BMWCCN Avd Øst inviterer igjen til autoslalåm, denne gangen en hel dag, søndag 11 juli, vi starter kl 1130-12. NB!!! Denne gangen tillater vi ikke vanlige prøve skilt!! Til nøds metal skilt og papirer på at bilen er forsikret utenom prøveskiltene! - Ingen burning eller drifting - Kjøring på eget ansvar - Ta kontakt på 92209296 om du/dere lurer på noe. Pris 200kr(250,- for ikke medlemmer) VEIBESKRIVELSE: E6 sydfra -Følg E6 videre nordover ca. 1 km etter avkjøring til Oslo Lufthavn. -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” E6 nordfra -Følg skilter mot ”Militær Flystasjon” gjennom 2 rundkjøringer, 1 stort kryss + 1 T-kryss. -avkjøring til venstre skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Hønefoss -Kjør gjennom Nannestad og følg skilter mot ”Militær Flystasjon” -Kjør rett forbi innkjøring til Flystasjon -Etter ca. 5 km, kjør til høyre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Oslo Lufthavn -Kjør gjennom lufthavnens sentralområde eller følg skilt mot Nannestad og Hønefoss. -Følg skilting mot ”Sand” i stor rundkjøring. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Vilberg” -Etter ca. 2 km, kjør rett gjennom rundkjøring -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Kongsvinger over Jessheim -Følg skilting mot E6, Hamar, Lillehammer -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Mvh Bmwccn øst avd Fint om noen kunne lagt denne aktivitet ut på kalenderen her på bimmers.no http://www.bmwccn.no/ost/ Bilder forrige ss2: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=615098
Azeton Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Hvorfor er alt så strengt nå? Er jo ikke noe gøy og kjøre da..
Hans Wilhelm Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Er vel i utgangspunktet det som er regelen til vanlig også. De gangene det skjer noe annet er vel unntakene fra regelen.
carlhaakon Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Mulig og ta turen selv om jeg er fra BMWCNN Hedmark og Oppland?
hagenisse Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Hvorfor er alt så strengt nå? Er jo ikke noe gøy og kjøre da.. Strengt og strengt. Stillestående burning er bare teit og det er ingen av de som møter som driver med drifting. Ingen som sier noe om du slædder litt her og der.
helgeb Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Regner med å se deg i sladd på Gatebil i helga Hagenisse!
S.Arnesen Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Regner med å se deg i sladd på Gatebil i helga Hagenisse! haha... Større sjangs for å få sett batman og catwoman i vær sin pagani Zonda på banen
hagenisse Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Hehe. Skal være på gardermoen hele helga jeg. Kjøring både lørdag og søndag.
Gjest Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Strengt denne gangen?? er bare det med prøveskilet, det er fordi NBF folk er 100meter unna og mange andre som ikke bør se ting som ikke er etter boka
Gjest Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 i bunn å grunn er det kun bmw.. men hender vi tillater andre ting også..
Sjøbuse Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 ok. lurte på om jeg skulle prøve å kjøre. men kjører ikke bmw. kjører opel astra gsi. derfor jeg lurte.
Azeton Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Jeg bare lurte jeg.. vært på med treff før jeg. vært tidtakeren deres på gardermoen! Så syns at det var litt rart at det plutselig ble begrensninger =) Sjøbusa: sist jeg var der, så var det en 911 turbo som ikke gikk kjøre fordi det var fra feil by
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå