Sjøbuse Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 jepp. [space] pleier å legge ut bilder etter treffene. så kommer nok om ikke så lenge jeg som kjørte opelen ja.
[space] Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Fikk tatt noen bilder ja, men måtte jo dra alt for tidlig. Familiemiddag/bursdagsfest til "svigerbestemor". Skal få lastet opp bildene i løpet av morgendagen.
[space] Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Da har jeg fått lastet opp bildene: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 479707172/ Jeg måtte jo dra tidlig, så ikke mange bilene som kom med her. Kom jo en del flere folk i det jeg dro, så håper andre har bilder av de. Noen smakebiter: Skikkelig førermiljø Og så kom regnet... Tøff mini! Sjøbuse sto på i GSI'en!
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 ble bra bilder likevel da. så på bildene for 15 min siden da virket ikke alle.
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 men de virker nå. kanskje du holdt på med de når jeg sjekka da ser ut som bilen min nesten går på 2 hjul på siste bilde. hehe
[space] Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Tror flickr er litt tregt med en gang en har lastet opp bilder dit. Måtter reloade et par ganger selv.
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Første gangen noen har tatt av min også jo, jeg hadde med kamera og kameramann, men ble bare bilder fra coupen som ble dårlige, pluss en film. så ikke noe som er verdt og legge ut fra meg desverre. men dine ble jo veldig bra foresten greit om jeg legger ut bildene av min bil andre plasser?
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 ":36vyctwm]Ikke no problem det. Pen lyd i bilen din takker for det hehe ja liker den selv, bare synd potta henger for langt ned. bilen din så rimelig blank ut gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå