x25Touring Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 Noen som vet om det går an å få tak i sorte/grå tåkelykter til E36? Jeg er ikke ute etter de som er klarglass, men noen som ser originale ut, men mørkere..
lloydsb Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 de selger jo svarte tåkelys, men er litt chrom på den i midten, de lille runde foran pæra- men reflektoren og det er mørk.. selges på gs og koed
x25Touring Posted July 19, 2010 Author Posted July 19, 2010 Er de med chrom jeg ikke vil ha, leter etter noen som ser ut som de originale, bare mørkere.
fish Posted July 24, 2010 Posted July 24, 2010 Er tåkelysene til E36 lik bygd som til E34? Hvis svaret er ja, kan du gjøre en liten modifisering selv. Ved ett "uhell" fikk jeg mine noe mørkere. Jeg demonterte dem for å vaske dem, og skrudde dem helt fra hverandre. Det som skjedde var at chromereflektoren ble vasket bort slik at lyktehuset ble helt svart. Og hvis det er sånn linse, tar du den ut og lakker linseholder/stativ svart. Da vil tåke/kjørelysene få ett mørkere preg.
Recommended Posts