Hankook Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Hei. Jeg må skifte ut alt av bensinrør på min touring, tenkte og sette på bensinslange slik at det ikke ruster, er dette holdbart og lovlig mtp. EU kontroll?
Hankook Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Skrevet Juli 9, 2010 Det var det jeg var redd for, tips om hvordan jeg kan fikse dette rimeligst mulig?
JTS77 Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Kjøp en kveil kobberrør fra biltema pluss nipler og pressverktøy. Garantert en god og varig løsning.
Hankook Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Skrevet Juli 9, 2010 Du kan tillfeldigvis ikke finne det på nettsiden til biltema for meg? Jeg er usikker på hvilke nipler og verktøy.
bad_ip Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Bensinrør til e34 touring koster ca 600,- hos gs. Jeg skal bytte mitt over helgen hos et verksted. De skulle ha 1200,- for arbeidet. Du må egentlig ned med traversen i følge verkstedet... men det går uten også.
Haug530D Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Bensinrør til e34 touring koster ca 600,- hos gs. Jeg skal bytte mitt over helgen hos et verksted. De skulle ha 1200,- for arbeidet. Du må egentlig ned med traversen i følge verkstedet... men det går uten også. Tviler på at alle bensinrørene koster kun 600,-
Hankook Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 Nå har jeg handlet inn 8mm kopper rør, som jeg skal bruke som bensinrør. Ser att dette var skjøtet sammen med slange fra før, usikker på om dette er orginalt eller ikke. Er det slik koningsverktøy som brukes på bremserør som trenges?
JTS77 Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Hvis du ser på deletegninger fra feks gs ser du hva som er org og ikke.. Samme hvilket konings/pressverktøy en bruker, så lenge en får gummislangen til å sitte skikkelig. Er nok med en forhøyning
bad_ip Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Bensinrør til e34 touring koster ca 600,- hos gs. Jeg skal bytte mitt over helgen hos et verksted. De skulle ha 1200,- for arbeidet. Du må egentlig ned med traversen i følge verkstedet... men det går uten også. Tviler på at alle bensinrørene koster kun 600,- Verkstedet fant rust på det midterste røret.. ligger vel 3 stk hvor 2 av de er bensinrør? GS sa at jeg ikke kunne bytte kun det ene da de kom samlet 2 stk eller noe... de skulle ha 600,- sa de. Sjekket også på koed.. de solgte 5 meter? for ca 300,-
-doffi- Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Nå har jeg handlet inn 8mm kopper rør, som jeg skal bruke som bensinrør.Ser att dette var skjøtet sammen med slange fra før, usikker på om dette er orginalt eller ikke. Er det slik koningsverktøy som brukes på bremserør som trenges? Hvis det er likt som på min så er det rør fra torpedoveggen ca og bak til bensin tanken. Derfra er det skjøtet med gummi slanger videre. Et sant helvette å holde på med på støttebukker uten å ta ned traversen, men det går med litt tålmodighet og noen gloser underveis. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå